انتشار تصاویر تلفن های هوشمند سری P۲۰ هواوی

عصر کالا- تصاویری که در کشور چین منتشر شده نشان می‌دهد هواوی نسل بعدی گوشی‌های سری P خود را P۲۰ نام گذاری کرده است.

انتشار تصاویر تلفن های هوشمند سری P۲۰ هواوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در سه سال گذشته شرکت هواوی تلفن‌های هوشمند P8، P9، P10 را به بازار عرضه کرد، بنابراین در حال حاضر انتظار می‌رود این شرکت خانواده P11 را معرفی کند. تصاویری که در کشور چین منتشر شده نشان می‌دهد هواوی نسل بعدی گوشی‌های سری P خود را P20 نام‌گذاری کرده است.

    این تصاویر منتشر شده طرح سه گوشی جدید هواوی P20 را نشان می‌دهد. نام این گوشی‌ها P20, P20 Plus, P20 Pro می باشد. ظاهرا، این سه گوشی، دوربین های عقب سه گانه را ارائه می دهند (هر چند موقعیت متفاوتی دارند).

    بر اساس گزارش‌ها، دوربین عقب سه گانه هواوی، دارای رزولوشن 40 مگاپیکسل و زوم 5 برابر هیبریدی است. این دوربین باید یک دوربین عالی برای کاربران حرفه ای تلفن های هوشمند باشد.

    به نظر می رسد که هواوی P20 و P20 Plus دارای طرح های بسیار مشابه با اسکنر اثر انگشت در جلو هستند و دوربین های سه گانه به صورت نامتقارن در پشت (به طور افقی در P20 و عمودی بر روی P20 Plus) قرار دارند. احتمالا این دو گوشی در اندازه متفاوتی خواهند بود. هواوی P20 Pro،نسبت به دو گوشی دیگر نسبت صفحه به بدنه بالاتری دارد و یک اسکنر اثر انگشت در پشت، زیر دوربین سه گانه خود دارد.

    تلفن های هوشمند P20 و P20 Plus همانند Huawei Mate 10 و Mate 10 Pro، مجهز به پردازنده های Kirin 970 خواهد بود، در حالی که P20 Pro باید یک پردازنده جدید و کمی قوی‌تر به نام Kirin 975 داشته باشد. هر سه گوشی جدید باید 6 گیگابایت رم داشته باشند و حداقل 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

    گفته می شود شرکت هواوی احتمالا گوشی‌های سری P20 را تا اوایل ماه مارس 2018 معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر