پرچمدار هوآوی با قیمت ۱۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شد!

عصر کالا- پرچمدار جدید هوآوی به نام Mate ۱۰ Porsche Desig که به تازگی وارد ایران شده است، با قیمت نجومی به فروش می‌رسد.

پرچمدار هوآوی با قیمت ۱۰ میلیون تومان وارد بازار ایران شد!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت هوآوی امسال 3 گوشی سری میت با نام‌های Mate 10 ،Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Desig را به عنوان پرچمداران خود به بازار عرضه کرد. تفاوت نسخه Pro میت 10 با نسخه معمولی آن، در امکانات بیشتر و پردازنده بالاتر است و همچنین تفاوت نسخه Pro با Porsche Design بیشتر در طراحی ظاهر آن است که اختلاف قیمت بین این دو نسخه به صورت چشمگیر زیاد است که خرید آن توصیه نمی شود.

    با مشاهده Mate 10 Porsche Design متوجه می شویم که تفاوت آن با نسخه Pro در قاب پشتی گوشی، لوازم جانبی متفاوت، رابط کاربری انحصاری سیستم‌عامل، حافظه‌ داخلی 256 گیگابایت و درج لوگو PORSCHE DESIGN به جای HUAWEI زیر صفحه‌نمایش است.

    همانطور که گفته شد تنها تفاوت سخت افزاری بین Mate 10 Pro و Mate 10 Porsche Design، استفاده از حافظه‌ داخلی 256 گیگابایت است و بقیه مشخصات کاملا یکسان است.

    قیمت میت 10 پرو هم اکنون در بازار ایران 3 میلیون و 500 هزار تومان و میت 10 پورش دیزاین با قیمت 10 میلیون تومان به فروش می رسد. البته با گذشت زمان قطعا قیمت منصفانه ای پیدا خواهد کرد. در ادامه تصاویری از Mate 10 Porsche Design را مشاهده می کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر