تصاویر لو رفته از گوشی هوآوی میت ۱۰ +عکس

عصر کالا- امروز چهارم اکتبر دو گوشی جدید گوگل ساخت اچ تی سی و ال جی رونمایی می شوند. از سوی دیگر تصاویر لورفته از هوآوی میت ۱۰ پرو نشان از عزمِ جزم کمپانی چینی برای رقابت با بزرگان فبلت در بازار دارد.

تصاویر لو رفته از گوشی هوآوی میت ۱۰ +عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، ایوان بلس با انتشار تصاویر لورفته جدید نوشت: در تصاویر دو گوشی گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال را مشاهده می کنید که قاب فشرده دارند که با گوگل اسیستانت سازگاری نرم افزاری و سخت افزاری پیدا کرده‌اند.

    هر دو گوشی خمیده بوده و رزولوشن QHD دارند که از روی عکس این ادعا خیلی مشخص نیست. حاشیه کمتر گوشی‌های جدید در مقایسه با گوشی های سال قبل نیز قابل توجه است.

    باید تا فردا چهارشنبه منتظر شد تا مراسم رونمایی را به طور رسمی در سان فرانسیسکو به تماشا بنشینیم.

    اما در مورد هوآوی میت 10 پرو نیز باید تا 16 اکتبر و مراسم رونمایی صبر کنیم اما تصویر لورفته حکایت از یک فبلت جا افتاده دارد که دو دوربین 12 و 20 مگاپیکسلی لایکا را در خود جای داده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز قابل توجه است.

    میت 10 پرو رقیب جدی وی 30 ال جی است که پردازنده بومی هوآوی به نام Kirin 970 را با 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه در خود جای داده است و نمایشگر 5.99 اینچی آن رزولوشنی معادل 2880 در 1440 پیکسل دارد و حاشیه کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد و نسبت نمایشگر به بدنه 18:9 تعریف شده است.

    تصاویر هواوی میت 10 پرو

     

    تصاویر گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر