قابلیت تشخیص چهره در به روز رسانی جدید Honor ۷X

عصر کالا- Honor ۷X در به‌روزرسانی جدید خود قابلیت تشخیص چهره و لنز AR را دریافت می کند.

قابلیت تشخیص چهره در به روز رسانی جدید Honor ۷X
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  Honor 7X قابلیت تشخیص چهره و لنز واقعیت افزوده را در به‌روزرسانی جدید خود دریافت می کند.

    به‌روزرسانی جدید برای Honor 7X منتشر شده است. این به‌روزرسانی نرم افزاری با دو ویژگی عالی برای این گوشی محبوب میان رده اضافه می‌کند.

    شاید مهم ترین افزونه این پچ قابلیت تشخیص چهره یا Face Unlock باشد.اوایل ژانویه Honor وعده داد که گوشی خود را با بهتر کردن تشخیص هویت پیش از سه ماهه اول سال بهبود بخشد و توانست به قولش عمل کند.این به روز رسانی همچنین ابزاری را شامل می شود که می تواند محتویات اعلانات شما را از روی صفحه نمایش(در حالت قفل یا Lock) پنهان کند. هر دوی این ویژگی ها از قسمت تنظیمات  بخش امنیت و حریم خصوصی (Security and privacy) قابل دسترسی است.

    این به‌روزرسانی همچنین لنز جدید واقعیت افزوده را برای دوربین جلو فراهم می کند که افکت ها و فیلترهایی را به عکس اضافه می کند. همچنین به‌روزرسانی جدید پچ امنیتی جدید اندروید برای ژانویه 2018 را به ارمغان می آورد.

    طبق گفته The Android Soul، پچ در حال حاضر برای گوشی ها در چین عرضه شده است و صحبتی درباره اینکه بازار جهانی و بقیه کشور ها این به‌روزرسانی را کی دریافت می کنند، نشده است.اما احتمال می رود در عرض چند هفته آینده این پچ در جهان نیز عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر