هواوی میت ۱۰ قیمتی حدود ۹۰۰ یورو خواهد داشت

عصر کالا- بر اساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده است، ظاهرا گوشی میت ۱۰ هواوی با قیمتی حدود ۹۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی میت ۱۰ قیمتی حدود ۹۰۰ یورو خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، گفته می‌شود هواوی برای تثبیت جایگاه خود در بازار گوشی‌های رده بالا، امکانات جدیدی مشابه Dex سامسونگ به گوشی پرچم‌دار خود اضافه می‌کند.

    بنا به گزارش‌های رسیده از فرانسه، گوشی میت 10 قابلیتی مانند دکس سامسونگ خواهد داشت که این پرچم‌دار مجهز به پردازنده کرین 970 را به رایانه شخصی تبدیل می‌کند. به احتمال زیاد این امکان از طریق کابل دیسپلی‌پورت متصل به داک، امکان‌پذیر خواهد بود که به پورت USB گوشی وصل می‌شود.

    این احتمال وجود دارد که میت 10 غیر از محصولات هواوی از سایر داک‌های دیسپلی‌پورت نیز پشتیبانی کند. در تبلیغات وعده داده شده است که این دستگاه فراتر از گوشی هوشمند، یک دستگاه همه‌کاره باشد.

    اگر منصفانه قضاوت کنیم، احتمالا میت 10 با گشودگی دیافراگم f/1.6 بهترین دوربین دوگانه در بازار را خواهد داشت و پردازنده کرین 970 امکان بهینه‌سازی بسیاری فراهم می‌کند.

    اما چنین امکاناتی ارزان نخواهد بود. شنیده‌ها حاکی هستند که قیمت هواوی میت 10 پرو بین 930 تا 940 یورو خواهد بود که بسیار نزدیک به قیمت گلکسی نوت 8 سامسونگ است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر