گوشی‌های ارزان قیمت بلو، دوربین دوتایی و بدنه‌ فلزی دارند

عصر کالا- شرکت بلو (Blu) در چند وقت گذشته تصمیم گرفته که گوشی‌های ارزان قیمتی را راهی بازار کشورهای مختلف کند.

گوشی‌های ارزان قیمت بلو، دوربین دوتایی و بدنه‌ فلزی دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این شرکت به تازگی دو گوشی Blu Advance A5 و Blu Advance A5 Plus را معرفی کرده است. این دو تلفن همراه هوشمند از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و هر دوی آن‌ها از بدنه فلزی بهره می‌برند. تفاوت آن‌ها در اندازه و برخی ویژگی‌های سخت افزاری است.

    گوشی Advance A5 Plus با قیمت 109 دلار راهی بازار می‌شود و از صفحه نمایش 5٫5 اینچی با دقت تصویر 720 در 1280 پیکسل بهره می‌برد. 2 گیگابایت رم دارد و تراشه چهارهسته‌ای شرکت مدیاتک با فرکانس 1٫3 گیگاهرتز روی آن نصب شده است. برای این گوشی 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین  8 مگاپیکسلی در جلو در نظر گرفته شده. همچنین با کارت حافظه می‌توان میزان حافظه داخلی را افزایش داد.

    گوشی Advance A5 هم با قیمت 89٫99 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی همان تراشه چهار هسته‌ای مدل قبلی را دارد و از صفحه نمایش 5 اینچی با دقت تصویر 720p بهره می‌برد. 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت هم حافظه داخلی دارد. میزان حافظه داخلی را هم می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. دوربین پشت آن 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی ان 5 مگاپیکسلی است. این دو تلفن همراه هوشمند از اندروید 7 برخوردار هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر