بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۲ میلیون تومان

عصر کالا- گوشی‌های هوشمند در محدوده‌های قیمتی مختلفی در بازار حضور دارند و گاهی تنوع آنها در یک محدوده قیمتی به اندازه‌ای زیاد است که انتخاب یکی از آنها را به کاری دشوار تبدیل می‌کند.

بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بیش از ۲ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، به همین خاطر ما بر آن شدیم تا هر از گاهی، ارزشمندترین گوشی‌ها در هر رده قیمتی را به شما معرفی کنیم. پیش‌تر با مقاله بهترین گوشی‌های بازار در محدوده قیمتی 500 تا 800 هزار تومان، 800 هزار تا 1 میلیون تومان، 1 تا 1/2، 1/2 تا 1/5، و 1/5 تا 2 میلیون تومان ما را همراهی کردید، حال در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین گوشی‌های بازار با قیمت بالای 2 میلیون تومان را معرفی کنیم.

    در این محدوده قیمتی پرچمداران جدید برندها با مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیار عالی یافت می‌شوند که از میان آنها 6 اسمارتفون برتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همه اسمارتفون‌های این رده قیمتی در گروه پرچمداران قرار می‌گیرند و نمایانگر بالاترین سطحی از تکنولوژی هستند که کمپانی سازنده این دستگاه‌ها به آن دست یافته است. تولید گوشی‌های پرچمدار یکی از مهمترین بخش‌های رقابت در مارکت موبایل محسوب می‌شود و معمولا تولیدکنندگان اسمارتفون تمامی توان خود را برای تولید یک دستگاه بی‌نظیر از نظر سخت‌افزار، ظاهر و متریال بدنه به کار می‌گیرند و طبیعی است که چنین محصولی باید قیمت بالایی هم داشته باشد؛ البته ما در این مقاله گوشی‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانند مورد استفاده یک کاربر عادی یا حرفه‌ای قرار گیرند و هنوز هم عده زیادی توانایی خرید آنها را داشته باشند، از این رو گوشی‌های بسیار گران قیمتی را که با وجود سخت افزار متوسط، معمولا به دلیل استفاده از متریال خاص در ساخت بدنه و برخورداری از یک برند لاکچری قیمتشان به دهها میلیون تومان می‌رسد در لیست ما مشاهده نمی‌کنید. در پایان توجه داشته باشید که گوشی موبایل را حتما از مراکز خرید معتبر و با گارانتی رسمی خریداری نمایید.

    اچ‌تی‌سی U Ultra

    کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی در سال‌های اخیر وضعیت خوبی نداشته و با مشکلات مالی فراوانی روبرو بوده است؛ این کمپانی نتوانست با هیچ‌کدام از پرچمداران سالیان اخیرش فروش موفق اولین پرچمدار سری وان را تکرار کند. امسال اچ‌تی‌سی گوشی‌های رده بالایش را در سری جدید U معرفی نموده و فبلت U Ultra بهترین دستگاه این سری محسوب می‌شود. U Ultra از جنس فلز و شیشه ساخته شده و طراحی متفاوتی نسبت به سایر گوشی‌های اچ‌تی‌سی دارد؛ صفحه نمایش 5/7 اینچی این گوشی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل با تکنولوژی Super LCD 5 ساخته شده است که تراکم فوق‌العاده 513 پیکسل بر اینچ را به ارمغان می‌آورد و علاوه بر آن همانند گوشی‌های ال‌جی، یک صفحه نمایش ثانویه 2/05 اینچی در بالای نمایشگر اصلی دیده می‌شود. چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 821 با حداکثر سرعت 2/15 گیگاهرتز در کنار 4 گیگابایت حافظه رم به خوبی از عهده اجرای تمامی اپلیکیش‌های اندروید در هفتمین نسخه از این سیستم عامل محبوب برمی‌آیند. مجموعه تصویربرداری U Ultra از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک مبتنی بر تشخیص فاز و فوکوس لیزری و همچنین لرزشگیر اپتیکال، در کنار یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. بررسی کامل U Ultra را از اینجا بخوانید.

    حدود قیمت: 2/600/000 تومان

    چرا بخریم؟

    طراحی زیبا و کیفیت بالای ساخت
    سخت‌افزار قدرتمند
    مجهز شدن به USB type C
    دوربین اصلی خوب
    سنسور اثر انگشت سریع و دقیق
    حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه
    صفحه نمایش دوگانه

    چرا نخریم؟

    عدم وجود جک 3/5 میلی‌متری
    عدم مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    جذب بالای اثر انگشت روی بدنه
    مشترک بودن شیار سیم‌کارت دوم با کارت حافظه

    هواوی P10 Plus

    هواوی پرچمدار امسالش را در 3 نسخه ارایه کرده و P10 Plus گران‌ترین و بهترین نسخه آن است. این دستگاه با صفحه نمایش 5/5 اینچی از نوع IPS-NEO و رزولوشن فول‌ اچ‌دی در گروه فبلت‌‌ها دسته بندی می‌شود و سخت افزار آن دقیقا مشابه فبلت لکچری Mate 9 Porsche Design است. قدرت پردازشی P10 Plus توسط قوی‌ترین چیپست هواوی یعنی کایرین 960 با 8 هسته پردازشی و سرعت کلاک 1/8 و 2/4 گیگاهرتر تامین می‌شود و 6 گیگابایت حافظه رم اجرای سریع و روان هرگونه برنامه‌ای را تضمین می‌کند. حافظه داخلی این دستگاه نسبت به برادر لوکس خود نصف شده و به 128 گیگابایت رسیده که هنوز هم یک رقم فوق‌العاده به شمار می‌رود؛ بخصوص که حالا از کارت حافظه جانبی هم تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. این فبلت دو سیم کارته همانند Mate 9 Porsche Design و P10 به دوربین دوگانه لایکا با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی مجهز است که توانایی زوم اپتیکال را برایش به همراه می‌آورد؛ یک دوربین 8 مگاپیکسلی هم وظیفه ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

    حدود قیمت: 2/350/000 تومان

    چرا بخریم؟

    کیفیت ساخت بالا
    نمایشگر خوب
    دوربین دوگانه عالی
    شارژدهی فوق‌العاده باتری
    سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا
    مجهز شدن به USB type C

    چرا نخریم؟

    عدم مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    مشترک بودن شیار کارت حافظه و سیم کارت دوم

    اپل آی‌فون 7

    برای سومین محصول پیشنهادی به سراغ پرچمدار اپل می‌رویم. آی‌فون 7 سال گذشته با طراحی آشنا و مشابه دو نسل قبل خود معرفی شد، البته اپل رنگ‌های جدید مشکی مات و براق را برای آن درنظر گرفته است. این دستگاه دارای نمایشگر 4/7 اینچی با رزولوشن 1334 در 750 پیکسل بوده که کیفیت بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده 4 هسته‌ای A10 Fusion همراه با پردازنده گرافیکی PowerVR سری 7 قدرت این مدل را تامین می‌کند. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال، دوربین جلویی 7 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت رم، 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1960 میلی‌آمپری سایر مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

    حدود قیمت: 2/700/000 تومان (نسخه 32 گیگابایتی)

    چرا بخریم؟

    کیفیت ساخت بالا
    سخت‌افزار قدرتمند
    دوربین‌های باکیفیت
    مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    نرم‌افزار روان
    کیفیت مناسب نمایشگر

    چرا نخریم؟

    شارژدهی متوسط
    عدم پشتیبانی از کارت حافظه خارجی
    عدم وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا
    ارزش خرید کم

    سامسونگ گلکسی S7 Edge

    مدل پیشنهادی آخرین پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود که نسبت به مدل پیشین خود، پیشرفت‌های مطلوبی داشته است. این مدل با طراحی زیبا و استفاده از شیشه و فلز در بدنه، دل هر دوستدار تکنولوژی را بدست می‌آورد. صفحه نمایش آن با 0.3 اینچ افزایش به 5.5 اینچ تغییر کرده و استفاده از آن لذت‌بخش‌تر شده است، البته همچنان احتمال سر خوردن از دست و ماندن اثر انگشت در پشت آن وجود دارد. استفاده از پردازنده اگزینوس 8890 (نسخه رسمی وارد شده به ایران) همراه با 4 گیگابایت رم قدرت بالایی به آن بخشیده و خیال شما را برای چند سال آسوده می‌کند. رزولوشن دوربین از 16 به 12 مگاپیکسل کاهش پیدا کرده، اما کیفیت آن مخصوصا در محیط‌های تاریک بهبود داشته و قادر به راضی نگه‌داشتن شما در تمامی شرایط است، برآمدگی دوربین نیز کاهش محسوسی داشته و مانند قبل آزاردهنده نیست. بررسی گلکسی S7 Edge را در اینجا مطالعه نمایید.

    حدود قیمت: 2.050.000 تومان

    چرا بخریم؟

    کیفیت بالای بدنه
    دوربین فوق‌العاده
    صفحه نمایش عالی
    سخت‌افزار قدرتمند
    پشتیبانی از حافظه خارجی
    مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
    شارژدهی بالای باتری
    وجود سنسور اثر انگشت

    چرا نخریم؟

    احتمال سر خوردن از دست
    جذب بالای اثر انگشت بر روی قاب پشتی

    موتورولا موتو Z

    موتورولا که شرکتی متعلق به برند چینی لنوو محسوب می‌شود، سال گذشته پرچمدار جدید خود را تحت سری Z معرفی کرد. ضخامت این مدل تنها 5.2 میلی‌متر بوده و وزنی برابر با 136 گرم دارد. شیشه گوریلا گلس 4 از نمایشگر 5/5 اینچی با رزولوشن QHD و تکنولوژی AMOLED این دستگاه محافظت می‌کند، متاسفانه این پنل زاویه دید محدودی دارد. از مشخصات فنی موتو Z می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، 4 گیگابایت رم، 32/64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزودن کارت حافظه خارجی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و باتری 2600 میلی‌آمپری اشاره نمود.

    حدود قیمت: 2/300/000 تومان

    چرا بخریم؟

    کیفیت ساخت بالا
    ضخامت بسیار کم
    سخت‌افزار قدرتمند
    64 گیگابایت حافظه داخلی
    پشتیبانی از ماژول‌های مختلف
    سنسور اثر انگشت سریع

    چرا نخریم؟

    زاویه دید کم نمایشگر
    کیفیت متوسط دوربین در مقایسه با رقبا
    شارژدهی کم باتری

    ال‌جی G6

    کمپانی ال‌جی سال گذشته با بهره‌گیری از یک ایده جدید، پرچمدار متفاوتی را معرفی کرد؛ این پرچمدار یک دستگاه قدرتمند با دوربین دوگانه حرفه‌ای، بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت، صفحه نمایش Always on و بسیاری از مزایای دیگر بود اما تفاوت اصلی ال‌جی G5 با سایر گوشی‌های هوشمند مربوط به ماژولار بودن آن می‌شد که البته برای تصاحب بازار و برخورداری از فروش بالا کافی نبود. دلایل زیادی هم برای این موضوع بیان شده است، از جمله ناکارآمد بودن ماژول‌ها و مکانیسم نامناسب اتصال آنها، جنس بدنه، ضعف طراحی و… که در اینجا مجال گفتگو درباره آنها نیست؛ امسال این کمپانی از ایده قبلی خود دست کشیده و یک پرچمدار قدرتمند با بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه معرفی کرده است. ال‌جی G6 از نمایشگری 5/7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 بهره می‌برد که ال‌جی عبارت Full Vision را در مورد آن به کار برده است. همچنین 2 سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی این فبلت را تشکیل می‌دهند که می‌توانند تصاویر بی‌نظیری را در حالت واید ثبت نمایند. چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 821 با حداکثر سرعت 2/15 گیگاهرتز در کنار 4 گیگابایت رم قدرت پردازشی بسیار خوبی را برای پرچمدار جدید ال‌جی فراهم می‌کنند؛ این گوشی 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و حداکثر از 256 گیگابایت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند؛ همچنین در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است.

    حدود قیمت: 2/400/000 تومان

    چرا بخریم؟

    طراحی زیبا
    بدنه با کیفیت از جنس فلز و شیشه
    سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا
    سنسور اثر انگشت سریع و دقیق
    صفحه نمایش عالی
    کیفیت بالای دوربین‌ها
    مجهز شدن به USB type C
    مقاوم در برابر آب و گرد وغبار

    چرا نخریم؟

    شارژدهی متوسط باتری
    حافظه داخلی کم

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر