رونمایی از ۵ موبایل ارزان قیمت در کنگره جهانی موبایل

عصر کالا- یک تولید کننده موبایل قصد دارد در کنگره جهانی موبایل از ۵ مدل موبایل و دو تبلت ارزان قیمت رونمایی کند.

رونمایی از ۵ موبایل ارزان قیمت در کنگره جهانی موبایل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت آلکاتل در کنگره جهانی موبایل ، 5 مدل موبایل رونمایی می کند. قیمت همه موبایل ها کمتر از 283 دلار است.  یکی از آنها مجهز به اندروید Go است. اما آلکاتل علاوه بر این 5 موبایل، از دو تبلت با اندروید اوریو نیز رونمایی می کند. این شرکت به طور معمول موبایل هایی پایین رده تولید می کند اما در سال های اخیر سعی کرده خود را متمایز کند.

    این دستگاه ها عبارتند از:

    آلکاتل 5: این نخستین موبایل از سری «آلکاتل 5» و گرانقیمت ترین تلفن هوشمندی  است که رونمایی می شود. دستگاه مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440 در 720، پردازشگر 8 هسته ای مدیا تک، پورت یواس بی سی، اندروید نوقا و ویژگی ردیابی صورت است. اما تنها یک دوربین دارد و با قیمت 229.99 یورو عرضه می شود.

    آلکاتل3، 3X , 3V: این مدل ها ظاهر و مشخصاتی مشابه دارند اما در اندازه های مختلفی عرضه می شوند. آلکاتل 3 دستگاهی با نمایشگر 5.5 اینچی ووضوح 1440 در 720، آلکاتل 3X نمایشگر 5.7 اینچی و 3V نمایشگری 6 اینچی دارد.   هر سه موبال مجهز به پردازشگر چهارهسته ای مدیا تک و ویژگی شناسایی صورت هستند. همچنین آنها با میکرو یو اس بی شارژ می شوند.

    مدل های 3X و 3V دو دوربین پشتی دارند. همچنین آلکاتل 3 و 3V مجهز به اندروید اوریو هستند. سیستم عامل 3X اندروید نوقا است.

    آلکاتل 1X:این نخستین دستگاه از سری جدید 1 است.   جالب آنکه نسخه های متعددی از این موبایل با تمایز های مختلف وجود دارد. بیشتر مدل های  1X مجهز به اندروید Go هستند. اما سیستم عامل این مدل اندروید اوریو است. همچنین دستگاه مجهز به فناوری شناسایی صورت است.

    آلکاتل در کنار این موبایل ها از دو تبلت ارزان قیمت با اندروید اوریو 8.1 نیز رونمایی می کند.  1T 7 و 1T 10 مجهز به پردازشگر چهار هسته ای مدی تک و یک گیگابایت RAM هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر