فیلم‌برداری فوق آهسته به پرچمدار هواوی اضافه شد

عصر کالا- هواوی به تقلید از گلکسی اس ۹ سامسونگ، می‌خواهد قابلیت فیلم‌برداری فوق آهسته یا سوپر اسلوموشن را به جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار خود یعنی هواوی پی ۲۰ پرو بیفزاید.

فیلم‌برداری فوق آهسته به پرچمدار هواوی اضافه شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، گلکسی اس 9 سامسونگ که در حال حاضر جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود؛ یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در این پرچمدار کره‌ای طرفداران زیادی دارد، فیلم‌برداری فوق آهسته یا سوپر اسلوموشن (Super Slow-motion) است که به کاربرانش امکان می‌دهد تا بتوانند از حرکات مختلف خود و دیگر وقایع به صورت کاملا آهسته فیلم‌برداری کنند و ویدیوی شگفت‌انگیزی را تولید و تهیه کنند.
    اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت چینی هواوی هم از محبوبیت و جذابیت این ویژگی به خوبی آگاه شده است و می‌خواهد با افزودن آن به جدیدترین پرچمدار خود، نظر آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند از تازه‌ترین فناوری و تکنولوژی‌های جهان بهره‌مند شوند، را نیز به خود جذب کنند.
    هواوی با انتشار یک به‌روزرسانی، به گوشی پ20 پرو اجازه می‌دهد تا حرکت را تشخیص داده و به آهسته کردن آن حین فیلم‌برداری اقدام کند. به عقیده بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی، این اقدام هوشمندانه هواوی می‌تواند تا حد زیادی میزان فروش این محصول جدید را افزایش دهد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر