قیمت مدل‌ های مختلف می‌ میکس ۲ اعلام شد

عصر کالا- شیائومی لحظاتی پیش در جریان یک کنفرانس خبری، از گوشی مورد انتظار می میکس ۲ رونمایی کرد. برای آگاهی با قیمت مدل‌های مختلف این گوشی همراه ما باشید.

قیمت مدل‌ های مختلف می‌ میکس ۲ اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، نسل دوم گوشی می‌میکس لحظاتی پیش در رویداد 11 سپتامبر شیائومی معرفی شد. استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 در کنار نمایشگر بدون حاشیه این گوشی را به یکی از موردانتظارترین گوشی‌های سال مبدل کرده است. بد نیست بدانید نسخه‌ی استاندارد می میکس 2 از ترکیب فلز و سرامیک ساخته شده است و فریم فلزی این گوشی، وظیفه‌ی پیوند دو پنل سرامیکی آن را برعهده دارد.

    نسخه‌ی پایه‌ی می میکس 2 با حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، 3299 یوان چین معادل 510 دلار قیمت دارد، این در حالی است که قیمت‌‌ مدل‌های 128 و 256 گیگابایتی مدل استاندارد، به ترتیب برابر با 3599 و 3999 یوان است؛ با تبدیل این قیمت‌ها به دلار با ارقام 552 و 613 دلار روبه‌رو خواهیم شد. کلیه‌ی مدل‌های استاندارد با حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شوند.

    اما شیائومی نسخه‌ی ویژه‌ی این گوشی را با قیمت بالاتر و حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. این نسخه با بدنه‌ی یکپارچه‌ی سرامیکی و نواری با پوشش طلا در اطراف دوربین اصلی و حسگر اثر انگشت، روانه‌ی بازار خواهد شد. نسخه‌ی ویژه، برچسب قیمت 4700 یوان معادل 721 دلار خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر