معرفی کامپیوتری با مایعات خنک می‌شود

عصر کالا- در این آل‏این‏وان از سیستم خنک‌کنندگی مایع استفاده شده است و در نتیجه با محصولی بدون‌فن طرف هستیم.

معرفی کامپیوتری با مایعات خنک می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ ایسر برای اینکه در بازار کامپیوترهای آل‏این‏وان نیز حضور داشته باشد، کامپیوتر آل‏این‏وان U27 را به تازگی معرفی کرده است. این کامپیوتر از سیستم خنک‌کننده مایع بهره می‏برد و بدون فن طراحی شده است. اصطلاح کامپیوترهای آل‏این‏وان، ‏ به کامپیوتری گفته می‏شود که مانیتور و کیس را در یک قسمت شاهد باشیم. این امر باعث شده است کامپیوترهای آل‏این‏وان گزینه خوبی برای مراکزی باشند که جای زیادی برای قرار دادن کیس ندارند.


    به گزارش ایتنا از ایران‌آنلاین، از طرف دیگر امکان ارتقا کامپیوترهای آل‏این‏وان نیز همانند آنچه در کامپیوترهای دسکتاپ شاهد هستیم نیست و به راحتی قابل ارتقا نیستند. در نتیجه می‏توان گفت کامپیوترهای آل‏این‏وان مشتری‏های خاص خود را دارند. ایسر نیز برای اینکه خریداران آل‏این‏وان از درِ این شرکت دست‌خالی بیرون نروند به تازگی کامپیوتر آل‏این‏وان جدیدی را با مدل U27 رونمایی کرد.

    در کامپیوتر آل‏این‏وان ایسر شاهد حضور سیستم تشخیص هویت کاربر هِلو ویندوز هستیم. برای تعامل این سیستم با کاربر، ایسر در آ‏ل‏این‏وان U27 دوربین مادون قرمزی را تعبیه کرده است. از طرف دیگر همان‌گونه که از نام این مدل آل‏این‏وان پیداست، از صفحه ‏نمایشی 27 اینچی بهره می‏برد که رزولوشنی برابر با فول‏ اچ‏دی دارد. ناگفته نماند که در این محصول یک درگاه ورودی اچ‏.دی‏.ام‏‌.ای را نیز شاهد هستیم.

    به این ترتیب به کمک این درگاه کاربر قادر است از این آل‏این‏وان به عنوان یک صفحه‏نمایش مستقل نیز استفاده کند. پردازنده‌‏های نسل جدید Core اینتل، به همراه قابلیت پشتیبانی تا 32 گیگابایت رم، از مواردی است که در کامپیوترهای آل‏این‏وان U27 ایسر به‌چشم می‏خورد.

    به غیر از این موارد، ایسر سخنی در خصوص کارت‌گرافیک حاضر در این محصول به میان نیاورده است، به این ترتیب اگر در آل‏این‏وان U27 شاهد حضور چیپ گرافیکی پیش‏فرض اینتل باشیم، بعید به نظر می‌رسد این محصول برای خنک‌کردن نیاز به سیستم خنک‌کننده مایع داشته باشد. ایسر وعده داده تا آل‏این‏وان مدل U27 را با قیمتی برابر با 1.099 دلار در مرداد ماه سال جاری راهی بازار کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر