رایانه کوچک بدون فن Shuttle XC۶۰J با پردازنده Apollo Lake SoC رونمایی شد

عصر کالا- Shuttle نسخه جدیدی از سیستم‌های رایانه‌ای کوچک بدون فن را با نام Shuttle XC۶۰J رونمایی کرد.

رایانه کوچک بدون فن Shuttle XC۶۰J با پردازنده Apollo Lake SoC رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، Shuttle XC60J یک شاسی کوچک Mini-ITX MB 3.5 L ارائه می‌دهد که مجهز به یک پردازنده Intel Apollo Lake Celeron J3355 10W SoC است و به وسیله یک رم بیشتر از 8 گیگابایت پشتیبانی می‌شود.

    پورت‌های موجود در این رایانه کوچک شامل پورت HDMI + VGA، دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، پورت RJ45 Gigabit LAN و … هستند که در یک کیس با اندازه تنها 238(L) x 200(W) x 72(H) میلی متری قرار گرفته‌اند. Shuttle درباره این رایانه کوچک این طور توضیح می‌دهد: «رایانه باریک 3 لیتری XC60J عملکردی فوق العاده با یک طراحی بدون فن دارد که مجهز به جدیدترین پردازنده Intel Apollo Lake SoC تولید شده با فن آوری 14nm است. این مدل جدید اتصال محیطی عالی از طریق هشت پورت COM برای تأمین انرژی کیوسک‌های همگانی اینترنتی، دستگاه‌های فروش خودکار و پایانه‌های فروش ارائه می‌دهد.

    XC60J با کارت گرافیک مجتمع Intel HD خود می‌تواند از پخش ویدئوی با کیفیت 4K/Ultra HD پشتیبانی کند و با پورت‌های HDMI و D-sub دو صفحه نمایش ارائه می‌دهد. XC60J شامل دو USB 3.0، چهار USB 2.0، SATA 6Gbps و Intel Gigabit LAN است. درگاه‌های کارت M.2 2280 Type M و M.2 2230 type A به کاربران امکان نصب SSD ها، ماژول‌های وای فای و دیگر دستگاه‌ها را می‌دهند.
    این دستگاه در تمامی ساعات شبانه روز پشتیبانی می‌شود و در دمای 0 تا -40 درجه کار می‌کند. این دستگاه قابلیت نصب بر روی VESA را دارد و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر