موس پد دارای قابلیت شارژ بی سیم هم تولید شد

عصر کالا- شرکت Logitech موس پد تازه ای تولید کرده که نه تنها برای روان کردن حرکت موشواره های رایانه ای قابل استفاده است، بلکه برای شارژ بی سیم آنها هم به کار می رود.

موس پد دارای قابلیت شارژ بی سیم هم تولید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ورج، تولید این موس پد با استفاده از فناوری تازه ای موسوم به Powerplay صورت گرفته که باعث می شود این صفحه پلاستیکی منعطف بتواند به طور مستقیم و بی سیم موشواره را شارژ کند.

    Logitech اطلاعات چندانی را در مورد جزییات فنی و علمی فناوری شارژ بی سیم موس پد خود افشا نکرده و تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده که تکمیل فناوری مذکور بیش از چهار سال به طول انجامیده است.

    فناوری مذکور باعث می شود تا ضمن حرکت موشواره در کل سطح موس پد (275 در 320 میلیمتر) شارژ آن ممکن باشد. این در حالی است که استانداردهای رقیب شارژ بی سیم مانند استاندارد Qi سطوح کوچکتر ومحدودتری را پوشش داده و در ضمن در صورت تکان دادن شدید وسیله در حال شارژ دچار اختلال می شوند.

    این فناوری طیف گسترده ای از رایانه های شخصی ویندوزی را پوشش می دهد، اما با رایانه های مک سازگاری ندارد. قیمت این محصول که G Powerplay نام دارد 100 دلار است و خرید آن از مرداد ماه ممکن خواهد شد. دو مدل موشواره ساخت این شرکت که به طور قطع با موس پد مذکور سازگاری دارند G903  و G703 نام دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر