اچ پی خانواده کامپیوترهای گیمینگ Omen را بروزرسانی کرد

عصر کالا- اچ پی سال گذشته با کامپیوترهای گیمینگ سری Omen به بازار بازی های ویدیویی بازگشت و حالا محصولات جدیدی به این خانواده اضافه کرده است.

اچ پی خانواده کامپیوترهای گیمینگ Omen را بروزرسانی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، عمده ترین عضو جدید خانواده کامپیوتر کوله پشتی این شرکت به حساب می آید که برای انجام بازی های واقعیت مجازی کاربرد دارد. اما در کنار این محصول شاهد رونمایی از کامپیوترهای مرسوم تری هم هستیم، از جمله یک کامپیوتر دسکتاپ و دو لپ تاپ 15 و 17 اینچی.

    Omen Desktop کامپیوتر رومیزی این شرکت است که امکان اجرای بازی های سنگین را با کمترین دردسر برای کاربر امکان پذیر می کند. مدل پایه از این محصول با قیمت 899 دلار به کارت گرافیک GeForce GTX 1050 مجهز است و پردازنده دستگاه هم می تواند از سری Core i اینتل یا AMD Ryzen باشد. البته در صورت تمایل می توانید با انتخاب گزینه هایی مثل کارت گرافیک دوگانه GTX 1080 Ti یا دو Radeon RX 580، قیمت محصول را تا 3000 دلار افزایش دهید.

    از تغییرات قابل توجه کامپیوتر دسکتاپ جدید دو درگاه هارد درایو است که به راحتی می توانید با استفاده از آن مقدار مورد نظر حافظه را به دستگاه اضافه کنید. ظاهر دو لپ تاپ جدید هم نسبت به مدل های قبلی جذاب تر شده تا قادر باشند توجه گیمر ها را به سوی خود جلب نمایند. اچ پی می گوید در طراحی این دو لپ تاپ 15 و 17 اینچی از هواپیماهای جت و سفینه های فضایی الهام گرفته است.

    برای لپ تاپ 15 اینچی کارت گرافیک Radeon RX 550 یا GeForce GTX 1060 قابل انتخاب است و کارت گرافیک مدل 17 اینجی هم می تواند GTX 1070 یا RX 580 باشد. از امکانات مشترک بین هر دو مدل نیز می توان به پردازنده سری کیبی لیک، کیبورد با چراغ های زمینه قرمز رنگ اشاره کرد. نمایشگر دستگاه هم از بین گزینه های متنوعی قابل انتخاب است، از جمله 4K، Full HD مجهز به G-Sync و Full HD مجهز به FreeSync.

    فروش هر دو محصول از حدود 20 روز دیگر آغاز می شود و قیمت پایه 999 دلار برای مدل 15 اینچی و برای مدل 17 اینچی حداقل قیمت 1099 دلار در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر