گوشی‌های احتکاری در انتظار حکم دادگاه

اختصاص ۱۳۰ میلیون یورو به واردات گوشی تلفن همراه

عصر کالا- رئیس کمیته مخابرات و ارتباطات مجلس، گفت: گوشی‌های تلفن همراه وارداتی که به بازار تزیرق نشده بودند توسط سازمان تعزیرات حکومتی ضبط شده و در حال حاضر نیز منتظر رای دادگاه هستند تا در بازار توزیع شوند.

اختصاص ۱۳۰ میلیون یورو به واردات گوشی تلفن همراه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خانه ملت، رمضانعلی سبحانی‌فر در خصوص سود نامشروع برخی واردکنندگان تلفن همراه، اظهار داشت: قبل از اجرای طرح ریجستری گوشی‌های تلفن همراه تخلف و سود نامشروع واردکنندگان رقم بسیار بالایی بود و حدود 2 هزار میلیارد تومان قاچاق گوشی تلفن همراه صورت می‌گرفت.

    رئیس کمیته مخابرات و ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر با اجرای طرح ریجستری تلفن همراه تخلفات در بخش واردات به حداقل رسیده، گفت: در شرایط کنونی با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده میزان قاچاق گوشی تلفن‌های همراه بسیار کاهش یافته است.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تخلف واردکنندگان گوشی تلفن همراهی که ارز 4 هزار و 200تومانی دریافت کرده‌اند قابل پیگیری است، ادامه داد: 130میلیون یورو به منظور واردات تلفن همراه پرداخت به واردکنندگان شد است.

    نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در پایان با تاکید بر اینکه بخش از گوشی‌های وارداتی توزیع ، بخشی توسط سازمان تعزیرات حکومتی ضبط و بخش دیگر در گمرک منتظر اقدامات لازم برای ترخیص هستند، خاطرنشان کرد: گوشی‌های تلفن همراه وارداتی که به بازار تزیرق نشده بودند توسط سازمان تعزیرات حکومتی ضبط شده و در حال حاضر نیز منتظر رای دادگاه هستند تا در بازار توزیع شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر