ارزش گمرکی آیفون ۷ چقدر است؟

عصر کالا- واردات اکثر برندهای معروف انواع گوشی‌های تلفن همراه به صورت رسمی و قانونی آزاد است و اجازه ثبت سفارش آنها داده می‌شود.

ارزش گمرکی آیفون ۷ چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، انواع گوشی‌های تلفن همراه در ردیف تعرفه‌ای 85171210 جدول مقررات صادرات و واردات و سیستم بین‌المللی هماهنگ شده طبقه‌بندی کالا طبقه‌بندی می‌شود.

    واردات انواع گوشی تلفن همراه مشمول 5 درصد حقوق ورودی بوده و علاوه بر آن 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و همچنین 4 درصد مالیات علی‌الحساب نیز تعلق می‌گیرد.

    بنابراین گزارش، هم‌اکنون واردات اکثر برندهای معروف انواع گوشی‌های تلفن همراه به صورت رسمی و قانونی آزاد است و اجازه ثبت سفارش آنها داده می‌شود.

    گوشی‌های تلفن همراه به هنگام ورود در گمرک به لحاظ فنی توسط نمایندگان شرکت ارتباطات زیرساخت تست فنی شده تا به لحاظ طول موج مجوز تاییدیه این شرکت را بگیرد.

    در حال حاضر امکان ثبت سفارش انواع گوشی‌های تلفن همراه آیفون ازجمله آیفون 7 وجود دارد.

    بنابراین گزارش، در صورت واردات رسمی و قانونی انواع گوشی‌های تلفن همراه شماره شناسه بین‌المللی آنها در بانک اطلاعات گمرک ثبت و همچنین ملاک دریافت حقوق و عوارض گمرکی از گوشی‌های وارداتی ارزش پایه‌ای است که توسط گمرک تعیین و بر پایه آن 5 درصد حقوق ورودی دریافت می‌شود.

    لازم به ذکر است که مبنای محاسبه نرخ ارز برای دریافت حقوق و عوارض گمرکی نرخی است که از طرف بانک مرکزی اعلام می‌شود.

    قیمت آیفون 7 در گمرک اعلام شد + جدول

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر