خالق اندروید تلفن همراه هوشمند ساخت

عصر کالا- خالق نرم افزار اندروید حالا خود وارد دنیای ساخت تلفن همراه شده است.

خالق اندروید تلفن همراه هوشمند ساخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اندی روبین که به عنوان خالق سیستم عامل اندروید در دنیا شهرت دارد وارد گود ساخت سخت افزار هم شده است. او با رونمایی از تلفن همراه هوشمندی به نام Essential نشان داد که طرحهای جدی برای آینده دارد.

    او در یک پست آنلاین اعلام کرد که برای بازار پررونق تلفنهای همراه هوشمند محصولی با کیفیت بالا آماده کرده است. به گفته وی، یکی از ویژگیهای مهم این محصول، دوربین 360 درجه آن است و جالب اینکه همیشه به تلفن همراه متصل نیست و هر زمان که کاربر بخواهد می تواند آن را به دستگاه خود متصل کند. این اتصال به راحتی و به صورت مغناطیسی صورت می گیرد.

    وی افزود: اندروید برای آن ارایه شده که فناوری را برای هر کسی به ارمغان آورد. اندروید کمک کرده تا در دنیای جدید و پیچیده، زندگی مردم را ساده کند.

    تلفن همراه هوشمند اندروید در آمریکا ارایه خواهد شد. برای این منظور علاقمندان باید به وب سایتی که به نام همین محصول تعریف شده مراجعه کرده و با پرداخت 699 دلار، آن را خریداری کنند. البته دوربین 360 درجه آن به طور جداگانه و با قیمت 50 دلار ارایه می شود.

    اندی روبین درباره ویژگی این محصول جدید گفت: این تلفن همراه هوشمند با روشهای قرن بیست و یکم و برای افرادی که در قرن بیست و یکم زندگی می کنند ارایه شده است.

    بر این اساس باید به افراد اجازه داد مشخصه خاصی را که دوست دارند در تلفن همراهشان وجود داشته باشد انتخاب کنند. بدین ترتیب محصول نهایی ساده خواهد بود. استفاده از مواد مرغوب ویژگی دیگری است و همچنین باید دستگاههای ساخت که قابل تکامل باشند تا صاحبان آنها مجبور نباشند هر سال محصولی تازه خریداری کنند.

    اندی روبین یکی از بنیانگذاران اندروید است که گوگل آن را در سال 2005 خریداری کرد. در واقع می توان گفت گوگل سیستم عامل بسیاری از تلفنهای همراه حال حاضر دنیا را ارایه می کند.

    البته وی سه سال پیش این شرکت را رها کرد تا شرکت خود را در عرصه سخت افزار راه اندازی کند که ثمره آن محصولی به نام Essential است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر