آیفون‌های جدیدرونمایی می‌شوند

عصر کالا- اپل اعلام کرد ۱۲ سپتامبر از گوشی‌های جدید آیفون رونمایی خواهد کرد. این مراسم در سالن استیو‌جابز در کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

آیفون‌های جدیدرونمایی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از همشهری آنلاین، کارشناسان معتقدند که شرکت اپل سه نوع مدل جدید از آیفون را معرفی خواهد کرد. نمایشگر یکی از این مدل‌های جدید، نسبت به مدل‌های گذشته بزرگ‌تر خواهد بود.

    به گفته تحلیل‌گران محصولات تکنولوژی، اپل مدل مشابهی هم‌چون آیفون‌ 10 با نمایشگر بدون حاشیه را به بازار عرضه خواهد کرد. تفاوت مدل جدید استفاده از تکنولوژی ال‌سی‌دی ارزان‌تر نسبت به مدل مشابه است.

    رنگ طلایی در دعوت‌نامه اپل برای شرکت در مراسم معرفی محصولات جدید به چشم می‌خورد و کارشناسان معتقدند به احتمال زیاد مدل‌های جدید در رنگ طلایی نیز عرضه خواهند شد.

    شواهد همچنین نشان می‌دهد که اپل از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا برای عرضه آیفون 10 طلایی رنگ تقاضای مجوز کرده ولی هنوز این مدل را با این رنگ به بازار عرضه نکرده است.

    اپل به طور معمول در هفته دوم سپتامبر مدل‌های جدید آیفون را به همراه انواع جدید ساعت هوشمند خود معرفی می‌کند. فروش این محصولات چند هفته بعد از مراسم معارفه و قبل از شروع تعطیلات زمستانی آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر