مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان:

۱۶۷ دستگاه گوشی تلفن قاچاق در بیجار کشف شد

عصر کالا- محموله ۱۶۷ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی و قاچاق در شهرستان بیجار کشف و متهم نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

۱۶۷ دستگاه گوشی تلفن قاچاق در بیجار کشف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سیدنجیم حسینی اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس بیجار حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مظنون شدند.
    وی اضافه کرد: پس از کسب اجازه از مقام قضایی و با رعایت موازین قانونی پس از توقف این خودرو، بازرسی از آن انجام و 167 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی که در خودرو جا ساز شده بود، را کشف کردند.
    حسینی افزود: شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار پس از طی مراحل دادرسی با توجه به قبول اتهام انتسابی از جانب فرد مباشر در حمل قاچاق گوشی همراه، ضمن ضبط کالاهای قاچاق به نفع دولت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 482 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
    وی تاکید کرد: این شبعه همچنین با استناد به تبصره 4 ماده 20 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مالک خودروی حامل کالای قاچاق، متهم را به پرداخت 160 میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش خودرو محکوم کرد.
    استان کردستان به سبب داشتن بیش از 284 کیلومتر مرز با کشور عراق یکی از مبادی ورود و خروج کالا و ارز به شمار می رود و سالانه به ارزش ده ها میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و ضبط می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر