گیگابایت فراخوان جمع آوری لپ تاپ‌های مخصوص بازی Aero ۱۵ را منتشر کرد

عصر کالا- به نظر می‌رسد باطری بزرگ ۹۴Wh تعبیه شده در لپ تاپ‌های جدید Gigabyte Aero ۱۵ که اخیراً رونمایی شده‌اند، می‌توانند مشکل ساز باشند، اگر چه این مسئله هنوز توسط خود شرکت گیگابایت تائید نشده است.

گیگابایت فراخوان جمع آوری لپ تاپ‌های مخصوص بازی Aero ۱۵ را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت،شرکت گیگابایت برای جلوگیری از وقوع هر گونه مشکل امنیتی، برای جمع آوری تمامی لپ تاپ‌های مخصوص بازی Aero 15 فراخوان داده اما گذشته از مسئله فراخوان، این لپ تاپ به لطف یک پردازنده نسل هفتمی Intel Core i7-7700HQ همراه با کارت گرافیک 6 گیگابایتی GeForce GTX 1060 GDDR5 انویدیا و رم DDR4 توانسته بود توجه زیادی را به خود جلب کند.

    ویژگی‌های دیگر این لپ تاپ شامل انتخاب از بین دو کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 965M یا GTX 970M، دو درگاه M.2 SSD، سه پورت USB 3.0 type-A و یک پورت USB 3.1 type-C هستند. همچنین اتصالاتی نظیر HDMI 2.0 و mini DisplayPort در این دستگاه دیده می‌شود. همچنین لپ تاپ Aero 15 از وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.1 نیز پشتیبانی می‌کند.
    در صورتی که شما هم نسخه‌ای از این لپ تاپ را خریداری کرده‌اید ولی هنوز هشداری برای فراخوانی آن از طرف فروشنده دریافت نکرده‌اید، بهتر است با خود شرکت گیگابایت تماس بگیرید تا مطمئن شوید لپ تاپ شما هم نیاز به تعویض دارد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر