اپل در WWDC ۲۰۱۷ مک‌بوک را متحول می‌کند

عصر کالا- براساس آخرین شایعات، کمپانی اپل قصد دارد در مراسم WWDC نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های مک‌بوک خود را معرفی کند که به نسبت نمونه‌های پیشین تغییرات قابل توجهی را به خود دیده‌اند.

اپل در WWDC ۲۰۱۷ مک‌بوک را متحول می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، به‌موازات اینکه روز به روز به مراسم WWDC نزدیک می‌شویم، هرروز شایعات و اخبار بیشتری در مورد این مراسم و محصولاتی که قرار است در آن معرفی شوند در رسانه‌ها منتشر می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر هم نوشتیم، برخی از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که کمپانی اپل در مراسم WWDC از یک آیپد 10.5 اینچی با حاشیه نازک و با پشتیبانی از سیری رونمایی می‌کند.

    اما گزارش‌ها و شایعات جدید حکایت از آن دارند که کوپرتینویی‌ها قصد دارند لپ‌تاپ‌های مک‌بوک را به‌طورکلی متحول کنند. اگر این خبر صحت داشته باشد، قطعا خبر بزرگی برای دنیای تکنولوژی خواهد بود؛ زیرا آخرین نسل از مک‌بوک پروهای اپل در اکتبر گذشته معرفی شدند و احتمال اینکه اپل بخواهد در مراسم 2017 WWDC نسل جدیدی از آن‌ها را معرفی کند بالاست.

    بنابراین یک تحول اساسی در لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو بعد از تنها 8 ماه از عرضه آخرین نسل از این محصولات به بازار قطعا قابل‌توجه خواهد بود. البته برخی از خریداران مک‌بوک‌های جدید نیز از برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های این لپ‌تاپ شکایت دارند و بعید نیست که اپل بخواهد در آپدیت جدید این مشکلات را برطرف کند.

    برخی منابع گزارش داده‌اند که مک‌بوک پروهای جدید ازلحاظ ظاهری با نسخه‌های 2016 تفاوتی ندارند، اما «معماری داخلی» آن‌ها دستخوش تغییر خواهد شد و احتمالا به پردازنده‌های Kaby Lake اینتل مجهز می‌شوند. این پردازنده جدید احتمالا برای مک‌بوک 12 اینچی نیز در نظر گرفته شود.

    اما جالب است بدانید کمپانی اپل اعلام کرده است که قصد دارد لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر را نیز به پردازنده‌های جدید مجهز کند. مک‌بوک‌ایرها آخرین به‌روزرسانی خود را در سال 2015 دریافت کردند و مجهز شدن این سری محصولات به پردازنده‌های جدید قطعا جذابیت آن‌ها را برای خریداران افزایش خواهد داد. پیش‌بینی شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر