بهترین لپ تاپ سال ۲۰۱۷ که همین حالا می‌توانید خریداری کنید چیست؟

عصر کالا- اگر شما هم در تابستان امسال به دنبال خرید یک لپ تاپ مناسب هستید، در این مقاله ما بهترین لپ تاپ سال ۲۰۱۷ را به شما معرفی خواهیم کرد. این لیست شامل بهترین لپ تاپ ویندوزی، بهترین لپ تاپ مک و بهترین لپ تاپ های جایگزین خواهد بود.

بهترین لپ تاپ سال ۲۰۱۷ که همین حالا می‌توانید خریداری کنید چیست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشند همه گیر هستند، تبلت‌ها محصولات پیش پا افتاده‌ای هستند و حتی نام ساعت‌های هوشمند نیز در صحبت‌های مردم شنیده می‌شود. اما با تمام این پیشرفت‌های صورت گرفته، لپ تاپ ها فروتنانه و برای هدف خوبی زنده هستند. زمانی که می‌خواهید کاری را به سرانجام برسانید، تصاویرتان را ویرایش کنید، چندین ایمیل را یادداشت کنید، اسناد ایجاد کنید و یا با هم دانشگاهیان و اعضای خانواده خود در ارتباط باشید، لپ تاپ گزینه‌ی ایده آلی است.
    البته دنیای لپ تاپ‌ها یا نوت بوک‌ها چندان هم بدون پیشرفت نبوده‌اند. ما دیگر مجبور نیستیم لپ تاپ هایی 3 کیلوگرمی با عمر باتری حداکثری 2 ساعته را مورد استفاده قرار دهیم. لپ تاپ های مدرن اینک سبک، شیک، با کفایت، با قابلیت حمل بالا و قدرتی مناسب برای انجام اکثر امور هستند.
    این روزها شاید خرید یک لپ تاپ بد سخت‌تر از خرید یک گزینه مناسب است، اما آنچه که یک لپ تاپ خوب را از یک لپ تاپ بد جدا می کند تعادل بین  قدرت، کارایی، قابلیت حمل و راحتی آن است. آن باید حاوی یک صفحه کلید و صفحه نمایش فوق‌العاده باشد، چرا که این دو جزو مهم‌ترین دلایلی هستند که می‌تواند یک لپ تاپ را از یک گوشی هوشمند و یک تبلت جدا کند. نمایشگر آن نباید بر روی چشمان شما فشار بیاورد و باید به قدر کافی شفاف و روشن باشد. آن باید به قدر کافی قدرتمند باشد تا بتوانید به ویرایش ویدیوها بپردازید و بازی‌های پیشرفته را نیز اجرا کنید. باید قابلیت حمل و نقل آن آسان باشد و تمام روز بدون آن که نیازی به شارژ باشد، در اختیار شما باشد.
    عبارت «بهترین لپ تاپ» کمی متفاوت از بهترین گوشی و یا تبلت است. نیازهای مردم برای خرید لپ تاپ می‌تواند به طور گسترده‌ای متفاوت باشد.‌ برخی مردم نیازمند مونتاژهای ویدیویی هستند و باید مبلغ هنگفتی را برای خرید یک لپ تاپ قدرتمند بپردازند. سایر کاربران نیز نیازمند یک کیبورد قابل اعتماد و تعداد کمی پنجره فعال هستند، بنابراین قدرت کمتری را نیاز دارند. برخی دیگر نیز به یک لپ تاپ باریک نیازدارند که شبیه به یک تبلت باشد. در اینجا با قصد داریم به معرفی بهترین لپ تاپ سال 2017 از هر نظر بپردازیم؛ یک لپ تاپ که بتواند نیازهای اغلب مردم را برآورده کند.
    لپ تاپ های زیادی هستند که از کیفیت مناسبی برخرودارند، اما اگر شما به دنبال یک لپ تاپ هستید که از هر جهتی بتواند استانداردهای لازم را داشته باشد، واضح است که باید انتخاب مناسبی داشته باشید. اما به راستی بهترین لپ تاپ سال 2017 کدام است؟
    بهترین لپ تاپ 2017 – نسخه ویندوز
    Microsoft Surface Laptop

    مایکروسافت سرفیس لپ تاپ

    لپ تاپ جدید مایکروسافت را به خاطر ترکیب خوب قدرت، حمل آسان و عمر باتری خوب باید بهترین انتخاب برای بیشتر مردم دانست. مایکروسافت سرفیس لپ تاپ حاوی یک کیبورد و ترک پد عالی، یک نمایشگر لمسی با وضوح بالا و قابل عرضه در چهار رنگ مختلف است. آن از آخرین نسل پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند و می‌تواند تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی را ارائه کند.

    سرفیس لپ تاپ چندان ارزان هم نیست. این لپ تاپ با قیمت 1299 دلار به فروش می‌رسد، اما هرآنچه که یک کامپیوتر پریمیوم قادر به انجامش است را انجام می‌دهد. اگر شما مدت زمان زیادی از روز را به کار با کامپیوتر خود می پردازید، شما باید هزینه‌ای کمی بیشتر بپردازید و مدل مورد نیاز خود را خریداری کنید.
    یکی از نکات منفی این لپ تاپ، عرضه آن همراه با ویندوز 10 است، یک نسخه محدود ویندوز است که شما را محدود می‌کند تا تنها از طریق فروشگاه ویندوز اقدام به نصب برنامه‌ها کنید. با این حال شما به راحتی می‌توانید نسخه ویندوز خود را به ویندوز 10 پرو تغییر دهید و بدون محدودیت به استفاده بپردازید. این آپگرید ویندوز تنها تا پایان امسال رایگان خواهد بود و پس از آن باید برای این انتقال 50 دلار بپردازید.
    بهترین لپ تاپ 2017 – نسخه مک
    Apple Macbook Pro

    اپل مک بوک پرو

    اگر رنگ لپ تاپ برای شما اهمیتی ندارد و می‌خواهید لپ تاپی را خریداری کنید که از سیستم عاملی به جز ویندوز برخوردار است، بهترین گزینه برای شما مک بوک پرو اپل است. مک بوک پرو از طراحی جمع و جور و سبک، کیفیت ساخت عالی و بزرگ‌ترین ترک پد در بین لپ تاپ های بازار برخوردار است.

    مک بوک پرو در مدل‌های مختلفی عرضه می شود، اما مدلی که مناسب بیشتر مردم است نسخه 13 اینچی آن با قیمت 1299 دلار است. آن حاوی یک کیبورد استاندارد و یک نوار لمسی بحث برانگیز در مدل گران قیمت خود است، اما ما فکر نمی‌کنیم تا زمانی که این نوار ارزش خودش را ثابت نکرده است، شما با عدم تجربه آن چیز زیادی را از دست داده باشید.
    نسخه‌ی گران قیمت مک بوک پرو ارلئه کننده درگاه‌های یو اس بی بیشتر است، این درحالیست که مدل ابتدایی آن تنها از دو درگاه USB نوع C بهره می‌برد؛ بنابراین باید به صورت جداگانه یک دانگل را نیز خریداری کنید تا این درگاه‌ها را به چند درگاه تبدیل کنید.
    سایر گزینه‌ها
    اگر شما علاقه‌ای به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ یا مک بوک پرو جدید اپل ندارید، در اینجا گزینه‌های دیگری نیز پیش روی شما قرار دارد. برخی گزینه‌ی مناسبی برای گیمرها هستند و برخی دیگر مناسب استفاده هنرمندان هستند، این درحالیست که برخی نیز مناسب کسانی هستند که نیازمند یک لپ تاپ سبک با قابلیت حمل بسیار مناسب هستند. در زیر می‌توانید با این گزینه‌ها آشنا شوید.
    HP Spectre X360

    اچ پی اسپکتر ایکس 360

    مزایا

    سبک و باریک
    متریال‌های باکیفیت
    عمر باتری خوب

    معایب

    عدم اسلات اس دی کارت
    نور پس‌زمینه فاقد تنظیمات خاص
    عدم ارائه کیفیت لمس بالای صفحه نمایش

    Apple Macbook

    اپل مک بوک

    مزایا

    طراحی فوق‌العاده سبک و باریک
    نمایشگر زیبای رتینا
    عملکرد بهبودیافته

    معایب

    به اندازه مک بوک‌های دیگر قدرتمند نیست
    کیبورد لبه به لبه ضعیف
    یک درگاه USB نوع C

    Blade 14inch

    بلید 14 اینچی

    مزایا

    عملکرد عالی گیمینگ
    طراحی قابل حمل
    کار با واقعیت مجازی

    معایب

    در مدل 1080p نمایشگر بد است
    ترک پد دارای عیب
    فن‌ها صدای زیادی دارند

    Dell XPS 13

    دل ایکس پی اس 13

    مزایا

    کیفیت ساخت مناسب
    کیبورد عالی
    ترک پد نرم
    نمایشگر شفاف و روشن

    معایب

    کلید پاور سفت و سخت
    رفتار غیرقابل پیشبینی در حالت Sleep
    سخت بودن باز کردن
    قابلیت تبلتی غیر ماهرانه
    درگاه‌های محدود

    Apple Macbook Pro 15inch

    اپل مک بوک پرو حاوی تاچ بار

    مزایا

    اندازه فیزیکی به شکل قابل توجهی کاهش یافته
    پد لمسی بسیار جالب
    Touch ID امنیت شما را تامین می‌کند

    معایب

    تاچ بار برای رشد نیازمند زمان است
    همچنان با فایل‌های 4K حجیم مشکلاتی باقیست
    باید برای درگاه‌های بیشتر از دانگل استفاده کنید

    Lenovo Yoga 910

    لنوو یوگا 910

    مزایا

    پردازنده سریع
    طراحی تنومند و زیبا
    نمایشگر 4K مشکلی برای باتری به وجود نمی‌آورد

    معایب

    فن‌ها به طور مدام اجرا می‌شوند
    طرح صفحه کلید ایجاد مزاحمت می‌کند
    درگاه‌های غیرمنعطف USB نوع C
    Microsoft Surface Book

    مایکروسافت سرفیس بوک (نسخه پایه)

    مزایا

    قدرت بالا
    کیبورد عالی و ترک پد
    انعطاف پذیری بالا

    معایب

    ضخیم و سنگین
    عمر باتری متوسط
    پردازنده و کارت گرافیک قدیمی

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر