مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ رونمایی شد

عصر کالا- مایکروسافت از لپ‌تاپ جدید خود تحت برند سرفیس رونمایی کرد. پانوس پانای (مدیر ارشد محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت) ساعاتی پیش در شهر نیویورک به روی صحنه رفت و رسما از این محصول جدید کمپانی مایکروسافت پرده‌برداری کرد.

مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  ICTPRESS،  این لپتاپ 13.5 اینچی به منظور اجرای سیستم‌عامل جدید کمپانی مایکروسافت یعنی "ویندوز 10 اس" طراحی شده است.

    "پانای" ادعا می‌کند که مایکروسافت این لپتاپ را برای دانش‌آموزانی که به زودی دوره‌ی دبیرستان را به پایان می‌رسانند، طراحی کرده است. او در اینباره می‌گوید: "ما با بسیاری از این نوجوانان صحبت کرده‌ایم و متوجه شدیم که بیشتر آنها به دنبال لپ‌تاپی از جنس "سرفیس" هستند. ما نیز سرفیس جدید را خلق کردیم که بسیار زیباست".

    کیبرد سرفیس جدید مایکروسافت نیز همانند "سرفیس پرو 4" از جنس پارچه مرغوب "آلکانتارا" (ماده‌ای بسیار خاص و با کیفیت که فقط در ایتالیا وجود دارد) ساخته شده و دکمه‌های آن مجهز به نور پس‌زمینه هستند. ویدیوی تبلیغاتی این محصول حاکی از این است که سرفیس جدید به عنوان یک لپتاپ پیشرفته و به منظور ترویج و ترقی "ویندوز 10 اس" مایکروسافت طراحی و معرفی شده است. از آنجایی که این لپتاپ از ویندوز 10 نسخه "اس" پشتیبانی می‌کند، نصب برنامه تنها از طریق "ویندوز استور" امکان‌پذیر خواهد بود. البته کاربران در صورت تمایل می‌توانند ویندوز این لپتاپ را به "ویندوز 10 پرو" آپگرید کنند. منتظر بررسی آی‌تی‌ایران از این لپ‌تاپ جذاب باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر