بهترین مرورگر وب برای کامپیوترهای مک چیست؟

عصر کالا- وب سایت MacWorld به تازگی آزمایش سرعتی را روی کامپیوترهای مک انجام داده که طی آن، عملکرد مرورگرهای مختلف را بررسی کرده و در این آزمایش، سافاری ۱۱ نیز در کنار سایر مرورگرها مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین مرورگر وب برای کامپیوترهای مک چیست؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، کاربران کامپیوترهای مک امکان استفاده از مرورگرهای وب مختلفی را دارند که از میان آنها می توان به کروم، فایرفاکس ،اوپرا و البته، مرورگر پیش فرض اپل یعنی سافاری اشاره کرد. اگر شما هم از کاربران مک هستید و به جای سافاری، از مرورگر دیگری استفاده می کنید، بد نیست بدانید احتمالا سافاری نسخه 11 که به طور پیش فرض در macOS high Sierra وجود دارد سرعت مناسبی دارد که می تواند رضایت شما را جلب کند.

    وب سایت MacWorld به تازگی آزمایش سرعتی را روی کامپیوترهای مک انجام داده که طی آن، عملکرد مرورگرهای مختلف را بررسی کرده و در این آزمایش، سافاری 11 نیز در کنار سایر مرورگرها مورد بررسی قرار گرفته است. براساس یافته های این تیم، به نظر می رسد که مرورگر پیش فرض اپل از میان سایر رقبا، سریع ترین عملکرد را داشته است.

    به نظر می رسد که این تفاوت در سرعت، بسیار قابل توجه است. اگر اعداد را مورد توجه قرار دهیم، سافاری 11 عملکرد بسیار بهتری از سایر مرورگرهای وب داشته است. با این حال، سرعت بالای مرورگر تنها یکی از عواملی است که برای کاربران اینترنت اهمیت دارد. برای مثال، علیرغم اینکه مرورگر کروم میزان زیادی از حافظه رم دستگاه را اشغال می کند، کاربران همچنان به استفاده از آن تمایل نشان می دهند، چرا که یکپارچگی خوبی با سایر خدمات و اپلیکیشن های گوگل دارد.

    با این حال،اگر سرعت برای شما از هر عامل دیگری مهم تر است و حاضر هستید به ازای داشتن سرعت بالا، از دیگر ویژگی ها چشم پوشی کنید، سافاری یازده برای شما مناسب ترین گزینه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر