مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه LTE سرفس پرو ۴ را اعلام کرد

عصر کالا- پیش از این در دیجیاتو خواندید که مایکروسافت، احتمالاً به زودی نسخه ای از سرفس پرو ۴ را با پشتیبانی از LTE به بازار عرضه خواهد کرد. حالا مشخص شده که این تبلت، به زودی برای کاربران تجاری، عرضه خواهد شد؛ ولی مشتریان عادی، برای خرید، باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند.

مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه LTE سرفس پرو ۴ را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، مایکروسافت اعلام کرده که نسخه بهره مند از LTE این تبلت از آذر تا دی ماه سال جاری با حداقل قیمت 1149 دلار و تنها برای کاربران تجاری به بازار عرضه خواهد شد. مشتریان عادی نیز برای خرید، باید تا نیمه سال 2018 منتظر بمانند.

    این کمپانی ساکن ردموند ادعا می کند تبلت مذکور در کلاس خود، نسبت به رقبا از سریعترین مودم LTE بهره می برد. گفتنی است ارزان ترین مدل سرفس پرو 4 که از ارتباط LTE پشتیبانی می کند، با پردازنده Core i5 اینتل به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

    لازم به ذکر است که نسخه های بی بهره از مودم LTE که حدود یک سال پیش معرفی شدند، وعده عمر باتری 13.5 ساعته را می دادند. این نسخه ها همچنان با حداقل قیمت 799 دلار قابل خرید هستند. البته احتمال می رود نسخه جدید بهره مند از مودم LTE، از عمر باتری کمتری نسبت به نمونه های دیگر سرفس پرو 4 بهره ببرد.

    فراموش نکنیم که اپل از سال 2015، در تبلت iPad Pro، پشتیبانی از قابلیت LTE را ارائه کرده بود. حالا پس از 2 سال مایکروسافت تصمیم گرفته با ارائه سرفس پرو 4 نسخه LTE، خود را به رقیب برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر