کروم‌بوک پرو سامسونگ هفته‌ی دیگر به بازار می‌آید

عصر کالا- پیش‌تر در CES ۲۰۱۷ سامسونگ از دو کروم‌بوک جدیدش رونمایی کرد.

کروم‌بوک پرو سامسونگ هفته‌ی دیگر به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، کروم‌بوک پلاس (Chromebook Plus) و کروم‌بوک پرو (Chromebook Pro) نام این دو دستگاه جدید سامسونگ است. کروم‌بوک پلاس بهمن‌ماه به بازار می‌آید. اما خبر خوب اینکه بر اساس گزارش‌های رسیده کروم‌بوک پرو سامسونگ 7 خرداد عرضه می‌شود.

    Kan Liu، مدیر اجرایی محصول برای کروم OS، این خبر را تایید کرده است. چیزی که این کروم‌بوک را هیجان‌انگیز می‌کند پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندروید روی آن است. Liu گفته: «این اولین بار خواهد بود که ما این نسخه را منتشر می‌کنیم.»

    اگرچه باید یادآوری کنیم وقتی کروم‌بوک عرضه شود اپلیکیشن‌های اندروید برای کروم OS هنوز در حالت آزمایشی خواهد بود. بنابراین در ابتدا تمام امکانات آن در دسترس نیست. برای مثال پشتیبانی کامل از تغییر سایز پنجره‌ها و تقسیم صفحه‌نمایش از ویژگی‌هایی هستند که انتظار داریم بعدا به کروم‌بوک اضافه شوند.

    برای مرور ویژگی‌های کروم‌بوک پرو باید بگوییم این لپ‌تاپ 12٫3 اینچی نمایشگر لمسی LED با رزولوشن 2400 در 1600 دارد. کروم‌بوک پرو 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این لپ‌تاپ با باتری 38Wh و پردازنده‌ی Core M3  اینتل و همچنین وب‌کم HD 720p ساخته شده و به پورت USB-C مجهز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر