تاریخ عرضه سرفیس پرو مایکروسافت مشخص شد

عصر کالا- سرانجام مسئولان مایکروسافت در کنفرانس Microsoft Ignite تاریخ عرضه سرفیس پرو را اعلام کردند.

تاریخ عرضه سرفیس پرو مایکروسافت مشخص شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت مایکروسافت یکی از شرکت های بزرگ دنیاست که در زمینه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری فعالیت می‌کند. در کنار موفقیت هایی که مایکروسافت از ساخت سیستم عامل های قدرتمند ویندوز و کنسول های فوق العاده ایکس باکس بدست آورد، ساخت تبلت های سرفیس نیز سود بسیار زیادی عاید این شرکت کرده است.

    اوایل سال 2017 شرکت مایکروسافت از سرفیس جدید خود رونمایی کرد. قابلیت ویژه ای که این سورفیس داشت و قرار بود جایگزین سرفیس پرو 4 شود، این بود که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کرد.

    موضوع حائز اهمیت این است که پس از گذشت چندین ماه از معرفی سرفیس جدید مایکروسافت تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن و زمان عرضه آن به گوش نمی‌رسید، اما اخیرا مسئولان شرکت مایکروسافت در کنفرانس Microsoft Ignite حاضر شدند و اطلاعات تازه ای از محصول جدید خود ارائه کردند.

    بر اساس گفته های مدیران شرکت مایکروسافت، سرفیس پرو جدید این شرکت که در بهار امسال معرفی شد، قرار است در ماه دسامبر در بازار عرضه شود. اما به هر حال اعلام تاریخ به این صورت و در نظر گرفتن بازه زمانی یک ماهه برای عرضه سرفیس پرو زیاد نمی‌تواند دقیق باشد و احتمال تغییر تاریخ عرضه این محصول کم نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر