توسط مایکروسافت؛

حق امتیاز لپ تاپی با نمایشگر ۳ قسمتی ثبت شد

عصر کالا- یک تولید کننده لپ تاپ به تازگی حق امتیاز اختراع لپ تاپی با نمایشگر لمسی انعطاف پذیر ثبت کرده است. نمایشگر این لپ تاپ به سه بخش تقسیم می شود.

حق امتیاز لپ تاپی با نمایشگر ۳ قسمتی ثبت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت مایکروسافت حق امتیاز اختراع جدیدی را ثبت کرده که نشان می دهد این شرکت مشغول ساخت دستگاهی شبیه لپ تاپ با نمایشگری لمسی و انعطاف پذیر است.

    این نمایشگر به سه بخش تقسیم می شود؛ بخش بالایی که محتوای معمول را در نمایشگر نشان می دهد، بخش متغیر که خم می شود و تسک بار(نوار وظیفه) است. بخش سوم  یک کیبورد مجازی و مجهز به حسگرهایی است که تعیین می کند کاربر از کدام نمایشگر برای نمایش محتوا استفاده می کند.

    با توجه به طرح موجود در این حق امتیاز، به نظر می رسد دستگاه دارای لولا و محوریY شکل است. چنین محوری به دستگاه کمک می کند تا در هر جهتی خم شود. 

    البته شکل موجود در این حق امتیاز  نشان دهنده دو جز خارجی نیز است که یکی از آنها در بالا سمت چپ دستگاه و دیگر در کنار لولای سمت چپ قرار دارد. این دو بخش را می توان به عنوان دکمه روشن و خاموش، تنظیم صدا، پورت اتصال، جک هدفون، پورت یو اس بی، خروجی HDMI و غیره استفاده کرد.

    به هرحال به نظر می رسد این دستگاه اجزای خارجی بیشتری نیز داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر