مایکروسافت Surface Pro ۶ همان قیمت سال گذشته را خواهد داشت

عصر کالا- اطلاعات جدید منتشر شده از مایکروسافت نشان می‌دهد محصول جدید این شرکت، Surface Pro ۶ قیمتی معادل سال گذشته خود را خواهد داشت.

مایکروسافت Surface Pro ۶ همان قیمت سال گذشته را خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتی پیش بود که چندین عکس از تبلت جدید مایکروسافت، Surface Pro 6 لو رفت. در اطلاعات لو رفته از شرکت مایکروسافت، خبرها حاکی از این است که این تبلت قرار است شبیه محصول 2017 این شرکت، Surface Pro در تاریخ 2 اکتبر معرفی شود. با در نظر گرفتن این گفته‌ها، انتشار توئیت‌هایی اجتناب ناپذیر است که اعلام می‌کنند قیمت Surface Pro 6 همان قیمت محصول سال گذشته مایکروسافت را دارد.

    این یعنی قیمت Surface Pro 6 از 799 دلار به بالا خواهد بود. خبرها حاکی از این است که این دستگاه دارای آپدیت‌هایی در سخت‌افزار خود خواهد بود و امیدواریم این آپدیت چیزی بیشتر از گوشه‌های گرد شده تبلت باشد. صحبت‌هایی هم از این می‌شود که این تبلت دارای تنوع رنگی مشکی خواهد بود و پردازنده‌های آن به روز شده‌اند. همچنین سال بعد قرار است مایکروسافت Surface Pro را با طراحی بهتری عرضه کند.

    در عین حال، همه ما منتظر خبرهایی هستیم که پیش از رونمایی از محصول جدید مایکروسافت در روز سه‌شنبه اتفاق خواهد افتاد و همچنان منتظر رونمایی از این تبلت هستیم تا مشخصات قطعی، قیمت و تاریخ دسترسی آن مشخص شود. همچنین منتظر مایکروسافت هستیم تا تغییرات ایجاد شده روی ویندوز 10 را روی این تبلت اعلام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر