عرضه لپ تاپ قدرتمند برای دوستداران بازی های ویدئویی

عصر کالا- Omen X نام تازه ترین لپ تاپ تولیدی شرکت اچ پی است که با توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری خود قابلیت اجرای سنگین ترین بازی های ویدئویی را دارد.

عرضه لپ تاپ قدرتمند برای دوستداران بازی های ویدئویی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از نیواطلس، سازگاری با هدست های واقعیت مجازی و توانایی اجرای بازی هایی با گرافیک سنگین و پشتیبانی از تصاویر ویدئویی فوق دقیق 4K از جمله امکانات این لپ تاپ است.

    طراحی صفحه کلید و دکمه های این لپ تاپ به شیوه ای صورت گرفته که کاربران به راحتی بتوانند فرامین لازم را وارد کرده و روند بازی را هدایت کنند.

    برای هدایت سریع گرما به خارج از این لپ تاپ و خنک نگهداشتن آن نیز سه لوله ظریف 3.5 میلیمتری در داخل لپ تاپ درنظر گرفته شده تا آنها گرمای ایجاد شده در پردازنده مرکزی و کارت گرافیک را به خارج از لپ تاپ هدایت کنند.

    پردازنده مرکزی این لپ تاپ Core i7 اینتل و رم آن از نوع DDR4 و 32 گیگابایتی می باشد. البته کاربران در صورت تمایل می توانند رم DDR4-2800 بر روی این لپ تاپ نصب کنند. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ هم Nvidia GeForce GTX 1080 می باشد.

    نمایشگر این لپ تاپ 17 اینچی است و کاربران به دلخواه خود می توانند مقادیر زیادی حافظه HDD یا  SSD یا ترکیبی از هر دو را نصب نمایند. پورت های درنظر گرفته شده برای این لپ تاپ HDMI، USB 3، USB-Type Cاست. قیمت لپ تاپ Omen X که در آبان ماه روانه بازار می شود 2299 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر