مایکروسافت لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ارزان‌تر عرضه خواهد کرد

عصر کالا- بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قرار است مایکروسافت لپ‌تاپی ارزان‌تر از Surface Pro با نام Lex تولید کند.

مایکروسافت لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ارزان‌تر عرضه خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما با لپ‌تاپ‌های Surface شرکت مایکروسافت و قیمت بالای آن‌ها آشنا هستیم. این لپ‌تاپ‌ها کارایی بالایی دارند اما گران بودن آن‌ها باعث شده است تا افراد زیادی به سمت آن‌ها نرود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده مایکروسافت در حال کار روی پروژه‌ای به نام Lex است که طی آن قرار است لپ‌تاپ‌هایی با قیمت مناسب‌تر از Surface Pro، در نیمه دوم سال 2018 تولید کند.

    بلومبرگ با انتشار گزارش و مصاحبه‌ای با افرادی که از این پروژه خبر داشتند، اعلام کرد مایکروسافت قصد دارد Lex را در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار ارائه کند. این دستگاه قرار است از Surface Pro سبک‌تر و کوچکتر باشد. این دستگاه همچنین دارای پورت LTE و USB-C است که می‌تواند به عنوان اولین تبلت‌هایی باشند که این پورت‌ها روی آن‌ها تعبیه شده‌اند. کیبورد جدا شونده این محصول هم با نام گیبس در بین کارمندان مایکروسافت شناخته می‌شود.

    این دستگاه کوچکتر که قرار است با قیمتی مناسب‌تر در دسترس طرفداران مایکروسافت قرار بگیرد می‌تواند با تبلت‌های آیپد شرکت اپل و مدل جدید دارای سیستم عامل کروم به نام Chromebook Tab 10 رقابت کند.

    گفتنی است؛ سخنگوی مایکروسافت در جواب به سوالات خبرنگاران درباره این تبلت اعلام کرد چیزی برای به اشتراک گذاشتن وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر