لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت در راه است

عصر کالا- مایکروسافت در تلاش برای طراحی و ساخت رایانه هیبریدی جدید خود موسوم به سرفیس پروی ۵ است که یکی از پیشرفته ترین رایانه های تولیدی این شرکت نام گذاری شده است.

لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، در حالی که هنوز چند ماهی تا عرضه این محصول زمان باقی مانده گفته می شود Surface Pro 5 مجهز به نمایشگر فوق دقیق 4K UltraHD است و فیلم ها و ویدئوها را با دقت بیشتری نمایش می دهد.

    به احتمال زیاد نمایشگر سرفیس پرو 5 هم 12.3 اینچی است تا این محصول کماکان به راحتی قابل حمل و قابل تبدیل به تبلت باشد. بدنه سبک آلومینیومی با پوشش محافظ از جمله دیگر ویژگی های سرفیس پرو 5 است. گفته می شود در این محصول از پردازنده های جدید Kaby Lake اینتل استفاده خواهد شد که باعث می شود Surface Pro 5 در قیاس با آی پد پرو و دیگر رقبا توان رقابتی بیشتری پیدا کند.

    Surface Pro 5 از باتری با توان ذخیره سازی بالاتر و انعطاف بیشتر هم برخوردار است. مایکروسافت در تلاش برای تولید مدلی جداگانه از Surface Pro 5 هم هست که اتصال آن به محصولات الکترونیک قابل حمل را تسهیل می کند.

    شارژ بی سیم، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر امکانات Surface Pro 5 است که مطابق روال گذشته مایکروسافت مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر