زد‏تی‏ای گوشی Axon ۷ را به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت کرد

عصر کالا- گوشی زد‏تی‏ای Axon۷، پرچمدار گوشی‏های زد‏تی‏ای است و انصافا تاکنون زد‏تی‏‏ای برای Axon ۷ خود چیزی کم و کسر نگذاشته است، اکنون نیز باخبر شدیم، زد‏تی‏ای گوشی Axon ۷ را به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت کرده است.

زد‏تی‏ای گوشی Axon ۷ را به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارنت، اگر اخبار گوشی‏ های تراز اول و پرچمدار را دنبال می‏کنید به احتمال زیاد تاکنون نام زد‏تی‏ای Axon 7 به گوش شما خورده است، زد‏تی‏ای با عرضه Axon 7 به رقبای چینی خود ثابت کرد که مرد میدان است و قوانین ساخت یک گوشی پرچمدار را به خوبی می‏داند. بدنه‏ای زیبا و باکیفیت، مشخصات سخت‏افزاری تراز اول و کیفیت صدای فراگیر و گوش‏نواز باعث شده است تا زد‏تی‏ای Axon 7 به یکی از بهترین گوشی‏های پرچمدار چینی حال حاضر تبدیل شود.

    در کنار تمامی این موارد زد‏تی‏ای در خصوص قیمت‏گذاری Axon 7 نیز سنگ‏‌تمام گذاشت و با سخاوتمندی بسیار، این گوشی را با قیمتی مناسب راهی بازار کرد. تمامی این موارد دست به دست هم داده‏اند تا زد‏تی‏ای Axon 7 به لحاظ قیمت و کیفیت یارای رقابت با وان‏پلاس 3 را که در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‏های پرچمدار چینی به حساب می‏آید را داشته باشد. زد‏تی‏ای به لحاظ نرم‏افزاری نیز ثابت کرد که حسابی هوای گوشی پرچمدار خود را دارد و حدود یک ماه پیش شاهد انتشار آپدیت اندروید نسخه 7 برای زد‏تی‏ای Axon7 بودیم. اکنون نیز شاهد انتشار آپدیت اندروید نسخه 7.1.1 برای زد‏تی‏ای Axon 7 هستیم. در آپدیت اندروید 7، زد‏تی‏ای Axon 7 شاهد اضافه شدن ویژگی‏های جالب و چشمگیری بود که قابلیت ذخیره تصاویر گرفته شده از سوی دوربین گوشی با فرمت RAW و پشتیبانی از پلت‌فرم Google Daydream برای اجرای محتوای واقعیت مجازی را می‏توان از موارد بارزی نام برد که زد‏تی‏ای در آپدیت اندروید نسخه 7 برای کاربران Axon 7 به ارمغان آورد. همان‌گونه که انتظار می‏رود در آپدیت اندروید 7.1.1 برای زد‏تی‏ای Axon 7 شاهد اضافه شدن ویژگی‏های چشمگیری نیستیم، اما باز هم می‏توان به اضافه شده Emoji‏های جدید، بهینه ‏سازی‏هایی در Google DayDream و وصله امنیتی بهمن ماه گوگل را می‏توان از مواردی دانست که کاربران Axon 7 پس از دریافت آپدیت 7.1.1 با آن روبه‌رو خواهند شد. در حال حاضر گفته می‏شود کاربران آمریکایی Axon 7 قادر به دریافت آپدیت اندروید نسخه 7.1.1 هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر