کدام گوشی‌های شیائومی به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟

عصر کالا- کاربران گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز همچون سایر برندهای موبایل مشتاقند هر چه زودتر از قابلیت‌های جدید و منحصر بفرد اندروید ۱۰ بهره‌مند شوند.

کدام گوشی‌های شیائومی به اندروید ۱۰ آپدیت می‌شوند؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از آنکه جدیدترین نسخه از سیستم عامل محبوب موبایلی، اندروید 10، به صورت رسمی از سوی شرکت توسعه دهنده آن یعنی گوگل منتشر و ارائه شد و طبق روال هرسال، نخست گوشی‌های اختصاصی گوگل، سری گوشی های پیکسل، این آپدیت و به روزرسانی را دریافت کردند، حالا به نظر می‌رسد که هر یک از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در گوشه و کنار جهان سعی دارند جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را به نسخه اندروید 10 مجهز کنند.

    شیائومی به عنوان یکی از شرکت‌های چینی نوظهور فعال در تولید گوشی‌های هوشمند که در سال های اخیر با فروش قابل توجهی توانسته است نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به حوزه موبایل و فناوری را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی موبایل را به خود اختصاص دهد.

    با اینکه هنوز برخی از گوشی‌های هوشمند به آپدیت نسخه اندروید 9 مجهز نشده اند، اما بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند از برنامه های خود برای ارائه به روزرسانی اندروید 10 خبر داده و سخن گفته‌اند.

    بعد از گوگل، تمامی شرکت‌های تولیدکننده موبایل در تلاشند تا با بیشترین سرعت و در کمترین زمان ممکن، از ارائه و انتشار جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل محبوب موبایلی، اندروید 10، خبر داده و بدین ترتیب کاربران گوشی های هوشمند توسعه داده شده خود را راضی و خشنود کنند.

    در زیر فهرستی از گوشی های هوشمند توسعه داده شده توسط شرکت شیائومی که قرار است آپدیت اندروید 10 را به زودی دریافت کنند  ذکر شده است:

    Xiaomi Mi 9

    Xiaomi Mi 9 SE

    Xiaomi Mi 8

    Xiaomi Mi 8 Pro

    Xiaomi Mi 8 Explorer Edition

    Xiaomi Mi MIX 2S

    Xiaomi Mi MIX 3

    Xiaomi Mi MIX 3 5G

    Xiaomi Mi A2

    Xiaomi Mi A2 Lite

    Pocophone F1

    بر اساس گزارشی که در وب سایت pocket-lint آمده است، بیشتر این گوشی های هوشمند که در فهرست بالا نام برده شده‌اند، در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی آپدیت و به روزرسانی اندروید 10 را دریافت خواهند کرد.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های اندروید 10 می‌توان به پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت 5G، پشتیبانی از صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر، لایو کپشن (Live caption)، پاسخ هوشمند،  Focus Mode، آپدیت‌های پس‌زمینه یکپارچه، امنیت و حریم خصوصی بهبود یافته، سلامت دیجیتال و کنترل مربوط به والدین، حالت تاریک ( Dark Mode ) و برخی دیگر از ژست‌های حرکتی اشاره کرد که تاکنون نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کرده و موجب شده است که به انتظار انتشار این نسخه جدید از اندروید بنشینند.

    شیائومی که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می‌رود، در چند سال اخیر توانسته است تعداد زیادی از کاربران و مشتریان بازارهای جهانی را به سمت و سوی خود بکشاند و نظر و رضایت آن‌ها را جلب کند.

    شیائومی بدون شک بعد از هواوی، بزرگترین سازنده تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند در چین است که موفق شده است خیل عظیمی از جمعیت بالای این کشور را که بزرگترین بازار موبایل در جهان را تشکیل داده‌اند، را به محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خود جذب کند و سهم قابل توجهی از بازار موبایل این کشور و سایر مناطق جهان را به خود اختصاص دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر