تولید گوشی اندرویدی با قابلیت ضبط و نمایش سه بعدی تصاویر

عصر کالا- شرکت رد که به علت تولید دوربین های فیلمبرداری حرفه ای شهرت دارد، گوشی اندرویدی قدرتمندی به نام رد هیدروژن وان با امکانات استثنایی تولید کرده است.

تولید گوشی اندرویدی با قابلیت ضبط و نمایش سه بعدی تصاویر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این گوشی دارای نمایشگر 5.7 اینچی با دقت 2560 در 1440 پیکسل بوده و تصاویر را هم به صورت دوبعدی و به هم به صورت 4V نمایش می دهد. فرمت 4V یک نوع ارتقا یافته از شیوه نمایش تصاویر به صورت سه بعدی است که تا زمان عرضه نهایی این گوشی نمی توان در مورد کیفیت و مزیت های آن قضاوت دقیقی داشت.

    مشاهده تصاویر به صورت سه بعدی از طریق این گوشی بدون استفاده از عینک های خاص ممکن است. گوشی یادشده قادر به ضبط تصاویر به سه صورت دو بعدی، سه بعدی و سه بعدی ارتقا یافته یا 4V است. کاربر می تواند در آن واحد تصاویر را به صورت 4V و دو بعدی و همچنین به صورت دو بعدی و سه بعدی ضبط کند. فایل های دو بعدی به صورت جداگانه ذخیره می شوند و لذا به راحتی قابل بهره برداری و انتقال هستند.

    این گوشی دارای یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپری هم هست که باعث می شود برای مدت طولانی قابل استفاده باشد. کاربران این گوشی به یک شبکه اختصاصی از محتوای 4V نیز دسترسی دارند که شامل انواع فیلم، موسیقی و بازی است.

    در گوشی یادشده از پردازنده مرکزی اسنپ دراگون 835 تولیدی شرکت کوالکوم استفاده شده و امکان نصب دو سیم کارت در آن وجود دارد. قیمت این گوشی که در اواخر سال 2018 به بازار می آید با قاب آلومینیومی 1195 دلار و با قاب تیتانیومی 1595 دلار است.

    نکته جالب دیگر اینکه گوشی رد هیدروژن وان به صورت ماژولار طراحی شده و لذا امکان نصب برخی تجهیزات اضافی مانند دوربین های سینمایی حرفه ای و باتری اضافی بر روی آن وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر