تهیه عکس‌های ۳۶۰ درجه با گوشی های اندرویدی ساده شد

عصر کالا- کاربران گوشی اندرویدی از این پس به راحتی می‌توانند با دوربین ارزان قیمت و به اندازه توپ گلف عکس‌های ۳۶۰ درجه تهیه کنند.

تهیه عکس‌های ۳۶۰ درجه با گوشی های اندرویدی ساده شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، تهیه ویدئوهای سه بعدی برای استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی روز به روز بیشتر متداول می شود، ولی دشواری استفاده از این دوربین‌ها و همین طور گران قیمت بودن باعث شده، تا همه نتوانند از مزایای این فناوری بهره مند شوند.

    به تازگی دوربینی موسوم به Insta360 Air به بازار آمده که می تواند همه این مشکلات را حل کند. دوربین یاد شده کوچک، فشرده و نسبتا ارزان بوده و همگان به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. دوربین مذکور به پورت یو اس بی گوشی های اندرویدی متصل می‌شود و البته دقت تهیه تصاویر ویدئویی با استفاده از آن بالا نیست  و برابر با 2,560 x 1,280 پیکسل است، ولی برای کاربران عادی کافی به نظر می رسد.

    از جمله دیگر مزایای این دوربین پخش زنده تصاویر ویدئویی بر روی اینترنت و عدم نیاز به شارژر است. اما در برخی موارد، کاربران برخی گوشی ها مشکلاتی را در این زمینه گزارش کرده اند. همچنین کیفیت پخش زنده تصاویر این دوربین با توجه به کیفیت پایین ضبط تصاویر بالا نیست.

    این دوربین در اصل برای گوشی های اندرویدی طراحی شده، اما با استفاده از یک کابل خاص قابل اتصال به گوشی آیفون هم هست. دوربین یاد شده اطلاعات را بر روی حافظه خود گوشی ذخیره می‌کند و قیمت آن 130 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر