با اندروید O، گوگل دست به بازطراحی کامل اموجی ها زده است

عصر کالا- اندروید O گوگل قرار است تغییراتی شگرف در این سیستم عامل و پلتفرم محبوب موبایل به وجود آورد و احتمالاً یکی از محسوس ترین تغییرات، حداقل برای دارندگان موبایل های نکسوس و پیکسل، اموجی هایی باشد که به صورت تمام و کمال از نو طراحی شده اند.

با اندروید O، گوگل دست به بازطراحی کامل اموجی ها زده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، وب سایت Emojipedia توانسته به تصاویری اختصاصی از این اموجی های تازه دست پیدا کند و با توجه به این تصاویر، دیگر خبری از اموجی های حبابی شکل اندروید پیشین نبوده و باید مجدداً در انتظار اموجی هایی با صورت های دایره ای شکل باشیم.

    گفته می شود که این بازطراحی، تک تک اموجی ها را شامل شده و زبان طراحی کاملاً تازه ای برای آنها به وجود آمده است؛ همین مسئله سبب شده تا پروسه اعمال تغییرات در این شکلک های دوست داشتنی، نزدیک به 18 ماه طول بکشد.

    گفتنی است که اندروید O از کاتالوگ کاراکترهای اموجی 5.0 پشتیبانی می کند و گوگل طی کنفرانس شب گذشته خود اعلام کرد کاربران می توانند بسته های اموجی مختلف را نیز دانلود کرده و به دلخواه استفاده کنند. شما درباره این تصمیم گوگل چه فکر می کنید؟ نظرتان را (ترجیحاً با استفاده از اموجی!) با ما به اشتراک بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر