گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها منتشر شد

عصر کالا- گوگل به تازگی اپلیکیشن مخصوص پادکست خود را تحت عنوان گوگل پادکست برای گوشی و دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی منتشر کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به حجم زیادی از پادکست‌های آنلاین دسترسی داشته باشند.

گوگل پادکست برای اندرویدی‌ها منتشر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا،  روزها که فایل و پادکست‌های صوتی از محبوبیت و استقبال زیادی برخوردار شده است، گوگل به فکر ایجاد یک پلت‌فرم برای دسترسی آزادانه کاربران به پادکست‌های مورد علاقه خود افتاده است. این پلت‌فرم که گوگل پادکست نام دارد، در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی و آنلاین گوگل پلی‌استور قابل دسترسی، دانلود، نصب و استفاده است. این در حالیست که هم اکنون نسخه iOS هنوز برای گوشی‌های آیفون ارائه و منتشر نشده است اما گوگل وعده داده که قرار است به زودی پلت‌فرمی مخصوص سیستم عامل iOS نیز توسعه داده شود.
    اپلیکیشن گوگل پادکست به کاربران این امکان را می‌دهد تا به جست‌وجو و دنبال کردن پادکست‌های صوتی موردنظر خود در این پلت‌فرم بپردازند و از گوش فرادادن به فایل‌های موردعلاقه خود لذت ببرند.
    پس از آنکه کاربران پادکست‌های صوتی موردعلاقه خود را دنبال (Subscribe) کنند، قادر خواهند بود قسمت‌های مدنظر را دانلود کنند تا زمانی که دسترسی به اینترنت ندارند، نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
    حساب کاربری گوگل پادکست به‌طور مستقیم با حساب کاربری گوگل شما لینک شده و در ارتباط خواهد بود. پادکست‌های صوتی که از جذاب‌ترین سرویس‌های اینترنتی در حوزه سرگرمی به شمار می‌روند، تاکنون در سرویس گوگل پلی موزیک قابل دسترس بودند اما حالا کاربران و علاقمندان می‌توانند با معرفی این اپلیکیشن جداگانه و منحصر بفرد، با نصب و دانلود این برنامه، از خدمات آن بهره‌مند شوند.
    پادکست (Podcast)، پادپخش و یا تدوین صوتی انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند برروی گوشی‌های هوشمند خود به آن‌ها گوش بسپارند. این روش ارائه محتوا در سال 2004 میلادی محبوبیت زیادی پیدا کرد و برخی از آن به‌عنوان رادیوی اینترنتی یاد می‌کنند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر