گلکسی اس ۹ از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برد؟

عصر کالا- شرکت سامسونگ قصد دارد در گوشی پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی اس ۹ از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید اوریو استفاده کند.

گلکسی اس ۹ از جدیدترین نسخه اندروید بهره می‌برد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از وب سایت سام موبایل، شرکت سامسونگ پس از انتشار و عرضه موفقیت آمیز گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس و استقبال بی نظیر کاربران از آن، می خواهد در اوایل سال آینده میلادی 2018 از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 9 رونمایی کند.

    حالا گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که این غول تکنولوژی کره‌ای تصمیم گرفته است از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید 8.00 یا اندروید اوریو در گوشی‌های پرچمدار جدید خود استفاده کند.
    البته سامسونگ هم اکنون در حال آزمایش این نسخه از اندروید بر روی گلکسی اس 9 است تا از اجرای مناسب آن و هماهنگی نرم‌افزار با سخت‌افزار آن اطمینان حاصل کند.
    بر اساس گزارش galaxy club، سامسونگ نسخه‌ی 8.0.0 اندروید را آزمایش می‌کند؛ این بدین معنی است که احتمالاً گلکسی اس 9 با جدیدترین نسخه‌ی اندروید، یعنی اندروید 8.1 معرفی نخواهد شد.

    اما این مساله جای تعجب ندارد چراکه این شرکت کره ای تاکنون علاقه ای به مجهز کردن گوشی های خود به جدیدترین نسخه اندروید نداشته است و کاربران پس از گذشت مدتی از خرید محصول قادر خواهند بود آن را به جدیدترین نسخه اندروید به‌روزرسانی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر