مایکروسافت گوشی اندرویدی می سازد

عصر کالا- گفته می شود مایکروسافت در تلاش برای تولید یک گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید است و این گوشی را در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد کرد.

مایکروسافت گوشی اندرویدی می سازد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در دنیای امروز گوشی های تلفن همراه عمدتا مجهز به یکی از دو سیستم عامل اندروید یا آی او اس هستند و تلفن های همراه دارای سیستم عامل ویندوز بسیار محدود هستند.

    ظاهرا مایکروسافت هم که از این عدم استقبال مطمئن شده و امیدی به ارتقای جایگاه خود ندارد، قصد دارد با تولید گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید این شرایط را تغییر دهد.

    در سال های اخیر تنها نوکیا برخی تولیدات خود را به سیستم عامل ویندوز فون یا ویندوز 10 مجهز کرده و این گوشی ها محبوبیت چندانی کسب نکردند. بنابراین زمان برای بازنشسته کردن گوشی های مذکور فرا رسیده و انتظار می رود تولید تلفن همراه اندرویدی توسط مایکروسافت به زودی به یک واقعیت مبدل شود.

    آخرین گوشی های عرضه شده توسط مایکروسافت مجهز به ویندوز 10 و از سری لومیا بوده اند و افزایش عرضه برنامه های سازگار با اندروید و آی او اس گمانه زنی ها در مورد برنامه ریزی مایکروسافت برای تولید گوشی اندرویدی را تقویت کرده است. مایکروسافت خود در این زمینه اظهارنظری نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر