برنامه مکان یابی دقیق تر از جی پی اس از راه رسید

عصر کالا- اکثر برنامه های مسیریابی و نقشه خوانی تلفن همراه از سیستم جی پی اس استفاده می کنند. اما به تازگی از فناوری واقعیت افزوده برای افزایش دقت یک برنامه مسیریابی در آیفون استفاده شده است.

برنامه مکان یابی دقیق تر از جی پی اس از راه رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، برنامه یادشده توسط شرکت بیلپار برای یافتن مقصد در شهرها طراحی شده و فعلا تنها با سیستم عامل iOS سازگاری دارد.

    استفاده از فناوری واقعیت افزوده در این برنامه یافتن مسیر دقیق حرکت و نمایش جزئیات مکانی در خیابان ها و کوچه ها و غیره را ممکن می کند.

    دقت بالای این برنامه در مقایسه با جی پی اس، ناشی از استفاده از یک حسگر دینامیکی بصری است که برآورد فواصل نقاط مختلف از هم و همین طور از کاربر را با حساسیت بالایی انجام می دهد. در نتیجه کاربر در زمان حرکت در محله های شلوغ و پیچ در پیچ راه خود را گم نمی کند و وارد یک کوچه اشتباه نمی شود.

    در حال حاضر نسخه ای آزمایشی از این برنامه در دسترس است و زمان عرضه نسخه نهایی آن اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست چه زمانی نسخه اندرویدی برنامه یادشده در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

    برنامه یادشده فعلا برای مسیریابی دقیق در مرکز لندن، سان فرانسیسکو و مانتین ویو قابل استفاده است و قرار است در آینده شهرهای بیشتری را در بر گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر