تعداد دانلود مایکروسافت Edge در گوگل پلی از یک میلیون گذشت

عصر کالا- تعداد دانلودهای کاربران از نسخه اندروید مرورگر اینترنت مایکروسافت Edge در فروشگاه گوگل پلی از مرز یک میلیون گذشت.

تعداد دانلود مایکروسافت Edge در گوگل پلی از یک میلیون گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اینترنت اکسپلورر را می توان جزو اولین و قدیمی‌ترین مرورگرهای اینترنتی دانست که شرکت بزرگ مایکروسافت خالق آن بود؛ اما وجود سرعت پایین و هم چنین قابلیت های کم باعث شد که در همان ابتدای کار رفته رفته کنار رود و مرورگرهای مختلفی نظیر کروم و فایرفاکس جایگزین آن شوند. اما در چند ماه گذشته شاهد این بودیم که سرانجام مایکروسافت تصمیم گرفت از مرورگر جدیدی به نام Edge با قابلیت های گسترده استفاده کند.

    در ادامه و تنها پس از مدت کوتاهی از انتشار نسخه ویژه اندروید مرورگر مایکروسافت Edge در فروشگاه گوگل، تعداد دانلودهای کاربران از این مرورگر از 1 میلیون دانلود عبور کرد. با این کشش، Edge در رتبه بندی بخش اپلیکیشن های رایگان ارتباطات Google Play به جایگاه سوم رسید، در حالی که تعداد دانلودهای آن هنوز خیلی کمتر از رقیبان سرسخت خود یعنی گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس می باشد.

    ویژگی های منحصر به فردی که مرورگر Edge دارد، ممکن است قادر به کمک به آن در پیشرفت های بیشتر در ماه ها و سال های آینده شود. برای کسانی که با Edge آشنا نیستند باید گفت که دلیل اصلی جذب کاربران به سمت آن، یکپارچه سازی و همگام سازی آن با ویندوز 10 است. همچنین می توانید لیست علاقه مندی های خود، تاریخچه و فهرست خواندن را بین دستگاه ها همگام سازی کنید. ویژگی های دیگر شامل پوسته تاریک و مرور InPrivate برای افزایش حریم خصوصی نیز کاربران را به سمت استفاده از این مرورگر فراخوانده است.

    مایکروسافت اخیرا تلاش کرده است تا ویندوز 10 را با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگارتر سازد و هدف بزرگترش ایجاد تجربه مایکروسافت برای همه کاربران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر