گوگل نخستین گوشی مجهز به اندروید Go را معرفی می کند

عصر کالا- گوگل اعلام کرده است که در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون می خواهد از نخستین گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید GO رونمایی کند.

گوگل نخستین گوشی مجهز به اندروید Go را معرفی می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کنگره جهانی موبایل که یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در عرصه علم و فناوری در جهان به شمار می‌رود، امسال قرار است در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود. این رویداد از روز 26 فوریه آغاز شده و تا اول مارس سال جاری 2018 میلادی یعنی از 7 تا 10 اسفند ادامه خواهد داشت.

    تاکنون گزارش‌ها، اخبار و شایعات بسیاری از سوی منابع مختلف به گوش رسیده است که همگی حاکی از حضور پرقدرت غول‌های تکنولوژی و شرکت های فعال در این زمینه هستند. بدون شک، کنگره جهانی موبایل که میزبان و شاهد رونمایی محصولات جدید و شگفت‌انگیز متعددی است، از مهم ترین رویدادهایی است که می‌تواند در زمینه علم و فناوری اتفاق بیافتد.

    سال گذشته بود که گوگل، شرکت توسعه و ارائه دهنده سیستم عامل اندروید، در جریان کنفرانس کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2017 از نسخه جدید سیستم عامل android Go رونمایی کرد. این سیستم عامل جدید نسخه‌ای از اندروید اوریو (نسخه 8 اندروید) است که به منظور بهبود عملکرد گوشی‌هایی با سخت افزار و پ‌ردازنده های ضعیف و حافظه رم پایین (کمتر از 512 مگابایت) طراحی و توسعه داده شده است.

    حالا پس از معرفی این نسخه از سیستم عامل اندرویدی، قرار است در سال جاری میلادی گوشی هایی که از این نسخه پشتیبانی می کنند، رونمایی شوند و گوگل هم تصمیم گرفته که یکی از آنها باشد و بدین ترتیب قصد معرفی و رونمایی از چنین گوشی هایی در خلال کنگره جهانی موبایل MWC 2018 را دارد. بنابراین انتظار می‌رود به زودی گوشی‌هایی با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید GO در دسترس عموم کاربران و مردم قرار بگیرد. هرچند که هنوز جزئیات و اطلاعات دقیقی از قیمت گذاری و تاریخ عرضه آنها در دسترس نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر