آیا آیفون ۸ از هر گوشی هوشمند اندرویدی برتر خواهد بود؟

عصر کالا- آیفون ۸ پرچم دار بعدی اپل است که هنوز عرضه نشده است ولی خبر های لو رفته در رابطه با این پرچم دار بسیار زیاد است، نقد و بررسی های زیادی در رابطه با آیفون ۸ هنوز به بازار نیامده صورت گرفته است، در یکی از این بررسی ها ادعا شده است که آیفون ۸ از هر اندرویدی برتر خواهد بود.

آیا آیفون ۸ از هر گوشی هوشمند اندرویدی برتر خواهد بود؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از کیک ؛ جنگ و جدل میان آیفون و سایر گوشی های هوشمند اندروید همیشگی بوده است و به قولی تمامی ندارد، آیفون 8 پرچم دار بعدی اپل خواهد بود که به زودی عرضه می شود و تا کنون نیز خبر های لو رفته بسیار زیادی در رابطه با این پرچم دار عرضه شده است. برخی منابع بر این باور هستند که آیفون 8 از هر اندرویدی بهتر است، در این مطلب هیچ غرض‌ورزی صورت نگرفته است و صرفاً دلایل عنوان شده توسط منابع متفاوت بررسی می شود.

    امسال دهمین سالگرد عرضه آیفون ها از طرف کمپانی اپل است، و امسال اپل تصمیم گرفته است که این جشن تولد را با عرضه آیفون 8 بسیار خاص برگزار کند. تیم کوک، مدیر تبلیغاتی کمپانی اپل در مصاحبه ای به این نکته اشاره کرده است که علت فراگیر شدن آیفون درسراسر جهان این است که کمپانی اپل برای اولین بار در استاندارد هایی را در رابطه با گوشی های هوشمند وضع کرد.

    خبر های درز کرده به این موضوع اشاره دارد که آیفون 8 با صفحه نمایش AMOLED و خمیده عرضه می شود. براساس آخرین خبر های درز کرده ضخامت آیفون 8 به اندازه یک ورق شیشه نازک خواهد بود و در برخی از منابع نیز ذکر شده است که ضخامت این گوشی هوشمند از 0٫5 میلی متر هم کمتر خواهد بود.

    از دیگر قابلیت هایی که در آیفون 8 قرار خواهد داشت باید به اسکنر چهره، شارژ بی سیم، پردازنده سریع اشاره کرد. البته تاکنون این خبر ها از آیفون 8 درز کرده است و ممکن است قابلیت های دیگری نیز برای آیفون 8 در نظر گرفته شود.

    در آخرین خبر هایی که از decluttr.com منتشر شده است به این نکته تأکید شده است که آیفون 8 از هر اندرویدی بهتر خواهد بود، دلایل این مقایسه بیشتر احساسی بوده است، چون بسیاری از قابلیت هایی که در حال حاضر برای آیفون 8 در نظر گرفته شده است در بسیاری از گوشی های هوشمند سامسونگ سال ها قبل عرضه شده بوده است، باید دید که این اصرار بر بهتر بودن صرفاً حسی است و یا آیفون 8 چیز بسیار خارق‌العاده‌ای برای نمایش دارد.

    یک سال بعد از انتشار آیفون،50 درصد از کمپانی ها شروع به ساخت گوشی هوشمند با شارژ بدون سیم کردند و آیفون تازه در این مقطع زمانی به یاد شارژر بی سیم افتاده است! و حتی قابلیت ضد آب بودن نیز در بسیاری از گوشی های هوشمند قبل از آیفون به صورت گسترده وجود داشته است و نمی توان این ویژگی ها را برای آیفون بسیار منحصر به فرد دانست.

    اما از همه این جوانب نیز بگذریم، اپل همیشه تأثیر بسیار زیاد و مستقیمی بر روی اقتصاد گذاشته است و در بسیاری از بازار ها فروش محصولات اپل بسیار بیشتر از سایر برندهای دیگر است. آیفون 6 و گلکسی S5 سامسونگ در فاصله زمانی چند ماه فاصله رونمایی شدند ولی درصد استقبال کاربران از این گوشی های هوشمند را نمی توان با هم مقایسه کرد. اگر هنوز به این نتیجه نرسیده اید که از اندروید به سمت آیفون بروید بهترین دستگاه اندرویدی برای شما بدون شک سامسونگ خواهد بود. سامسونگ تاکنون در بسیاری از زمینه ها اولین بوده است و توانسته است رکورد های بسیار زیادی را به نام خود ثبت کند ولی در هر صورت با بدشانسی نوت 7 این کمپانی بسیار از قافله عقب افتاد و امروز با عرضه گلکسی S8 دوباره به عرضه رقابت بازگشته است. بعد از سامسونگ نیز اچ تی سی و ال جی در رده بهترین ها هستند.

    اپل با عرضه آیفون 7 در رنگ های مشکی مات و براق توانست نظر های زیادی را به خود جلب کند باید دید که امسال هم رنگ های خاصی برای آیفون 8 در نظر گرفته می شود.

    بسیاری از منابع بر این باور هستند که آیفون 8 در ابعاد 5٫8 اینچ عرضه می شود و دارای قابلیت لمس سه بعدی است و علاوه بر این قابلیت های زیادی نیز در این گوشی هوشمند مشاهده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر