با حضور روسای گمرکات؛

مذاکرات گمرکی ایران با استرالیا، مالزی و ژاپن در بروکسل آغاز شد

عصر کالا- روسای گمرکات ایران، استرالیا، مالزی و ژاپن در خصوص گسترش مناسبات گمرکی برای تسهیل تجارت و مبارزه با تخلفات و قاچاق گفت و گو و مذاکره کردند.

مذاکرات گمرکی ایران با استرالیا، مالزی و ژاپن در بروکسل آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گمرک، فرود عسگری با روسای گمرکات استرالیا، مالزی و ژاپن در بروکسل گفتگو و روسای گمرکات این کشورها بر توسعه مناسبات گمرکی با ایران تاکید کردند.

    رئیس کل گمرک ایران در دیدار با رئیس کل گمرک ژاپن، موضوعات اصلی در حوزه امور گمرکی دو کشور را در چارچوب مذاکرات دو ماه پیش مطرح و مقرر شد موانع گمرکی دو کشور برای تسهیل تجارت در چارچوب موافقت نامه کمک های متقابل اداری و آموزشی بررسی بررسی و حل و فصل شود.

    همچنین در دیدار فرود عسگری با رئیس کل گمرک مالزی محورهای مشترک گمرکی بحث و بررسی شد. در این دیدار رئیس کل گمرک مالزی از همکاری های آموزشی مشترک استقبال کرد و قرار شد مقدمات برگزاری دوره های آموزشی مشترک میان گمرکات دو کشور از سوی مسعود عاطفی نماینده دائم ایران در سازمان جهانی گمرک و نماینده گمرک مالزی تدوین و اجرایی شود.

    رئیس کل گمرک ایران مذاکراتی را نیز با رئیس کل گمرک و امور مرزی استرالیا در بروکسل داشت و در این مذاکرات تجربیات ایران در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق به طرف مقابل منتقل شد و رئیس کل گمرک استرالیا از انتقال این تجربیات به گمرک استرالیا از سوی گمرک ایران استقبال کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر