گمرک ایران ابلاغ کرد؛

واردات پوشاک توسط اشخاص حقیقی ممنوع شد

عصر کالا- گمرک ایران مقررات جدید واردات پوشاک را اعلام کرد که بر اساس آن، واردات پوشاک بصورت فردی ممنوع بوده و برای این کار تنها شرکتهای ثبت شده و نمایندگی‌های مجاز می‌توانند اقدام کنند.

واردات پوشاک توسط اشخاص حقیقی ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، گمرک ایران اعلام کرد: بر اساس تصمیمات متخذه در کارگروه پوشاک در اجرای بند 17 «دستورالعمل شماره 139276/60 نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در ایران» و «دستورالعمل واردات انواع پوشاک»، ابلاغی به شماره 252122/60 مورخ 23/11/95 واردات پوشاک به کشور توسط دارندگان گواهی فعالیت نمایندگی شرکت‌های خارجی صادره از مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران با رعایت مقررات و ضوابط مربوطه امکان‌پذیر می‌باشد.

    واردات پوشاک به صورت فردی ممنوع بوده و برای انجام این کار تنها شرکت‌های ثبت شده و نمایندگی‌های مجاز می‌توانند اقدام کنند.

    هرگونه واردات پوشاک به کشور به صورت تجاری صرفاً از طریق دریافت گواهی فعالیت، مطابق شرایط دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه‌کننده پوشاک در ایران مجاز است، در غیر این صورت، برابر مقررات با آن برخورد خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر