واردات ۷ میلیاردی قلم موی نقاشی به کشور+جدول

عصر کالا-آمار گمرک از تجارت خارجی سال ۹۶، حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۷۷۱ تن برس، قلم مو نقاشی، رنگ کردن، ورنی زدن، تامپون و غلتک نقاشی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

واردات ۷ میلیاردی قلم موی نقاشی به کشور+جدول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی سال 96 حاکی از آن است که در این مدت بیش از 771 تن برس، قلم مو نقاشی، رنگ کردن، ورنی زدن، تامپون و غلتک نقاشی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.
    بر اساس آمار واردات این حجم برس، قلم مو نقاشی، رنگ کردن، ورنی زدن، تامپون و غلتک نقاشی به کشور 2 میلیون و 66 هزار و 126 دلار ارزش گذاری شده که این رقم بالغ بر 7 میلیارد و 51 میلیون و 210 هزار و 45 تومان به ثبت رسیده است.
    گفتنی است این میزان برس، قلم مو نقاشی، رنگ کردن، ورنی زدن، تامپون و غلتک نقاشی از کشور‌های چین، ژاپن، آلمان، فرانسه، امارات، ترکیه، لهستان، هند و سایر کشور‌ها وارد کشور شده است.
    در این میان بزرگترین صادرکننده برس، قلم مو نقاشی، رنگ کردن، ورنی زدن، تامپون و غلتک نقاشی به ایران چین با وزن بیش از 435 تن به ارزش یک میلیون و 22 هزار و 35 دلار و ارزش ریالی 3 میلیارد و 487 میلیون و 875 هزار و 83 تومان است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر