جهرمی:

واردات رسمی موبایل دچار اختلال است

عصر کالا- وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت‌سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال شده است.

واردات رسمی موبایل دچار اختلال است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، محمدجواد آذری‌جهرمی در حاشیه جلسه هیات‌دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار گفت: برای حمایت از خبرنگاران دولت در گذشته مصوباتی داشت، ما پیشنهاد دادیم به خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است، اینترنت رایگان داده شود و رئیس‌جمهور نیز موافقت کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ظرف یکی دو روز آینده سایت ثبت‌نام باز خواهد شد، اظهار کرد: خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند، می‌توانند ثبت‌نام کنند. با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم صورت گیرد و لیست خبرنگاران باید مشخص شود.

    جهرمی درخصوص خریداری گذرنامه برای رجیستری تلفن‌های همراه، گفت: فعالیت‌هایی که رو به سمت دور زدن قانون می‌آورد یک مفهوم درون خود دارد و آن این است که روال فعلی اشکالاتی دارد. وی اضافه کرد: وارد‌کننده‌ای که می‌تواند گوشی را وارد کند و عوارض حداقلی هم می‌دهد، دلیل ندارد که بخواهد چنین شیوه‌ای را استفاده کند و هزینه‌ای را برای خودش و مصرف‌کننده ایجاد کند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: واقعیت از دید ما این است که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی دچار اختلال است که همین امر باعث این اتفاقات می‌شود. جهرمی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی قانون اصلی دچار مشکل است مجبوریم محدودیت‌های بیشتری اعمال کنیم که در نهایت مردم را اذیت می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر