واردات ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه

عصر کالا- براساس آمار گمرک ایران طی سال ۹۶ تعداد ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۱۷ دستگاه گوشی تلفن همراه در سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک ثبت و به کشور وارد شده است.

واردات ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران آنلاین, گمرک ایران از رشد 108.56 درصدی واردات گوشی تلفن همراه طی سال 96 خبر داد و اعلام کرد: طی سال 96 تعداد 3 میلیون و 224 هزار و 617 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 518 میلیون و 265 هزار دلار به کشور وارد شده است.

    گمرک ایران از امکانات و قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی در اجرای طرح رجیستری خبر داد و اعلام کرد : با کمک بانک اطلاعاتی سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی تمامی کالاهای خروجی از گمرکات به ویژه گوشی های تلفن همراه در حال حاضر شناسنامه دار هستند. به کمک سامانه‌های الکترونیکی در گمرک کاملا روشن و مشخص است که چه نوع کالایی حتی با ارزش زیر ده دلار و تحت کدام ردیف تعرفه ای و با مجوز کدام سازمان وارد کشور شده و کالا توسط کدام شرکت کشتیرانی حمل و مشخصات کالا در شرکت های بازرسی و بیمه با چه عنوانی ثبت شده است.

    شفافیت سامانه گمرک به اندازه ای است که امکان رصد صاحب کالا ، نوع اظهار و اینکه با کدام وسیله حمل به آدرس کدام انبار حمل شده ، مشخص است و این موارد از دیگر قابلیت های سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک به شمار می رود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر