راهکار ال‌جی برای هوای آلوده

عصر کالا- طی ۱۰ سال گذشته اوضاع آلودگی هوا خیلی بدتر شده است. میزان مرگ‌ومیر به خاطر این بیماری‌های مربوط به آلودگی هوا از حدود ۱۰ هزار نفر در سال ۸۴ به حدود ۲۰ هزار نفر در سال ۹۵ رسیده است. یعنی تعدادی بیش از کل کشته‌شدگان تصادفات رانندگی در یک سال. یعنی مرگ سه نفر در هر یک ساعت.

راهکار ال‌جی برای هوای آلوده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومتک، در این میان بیشترین آسیب را کسانی می‌بینند که توانایی مقابله با این حجم از آلودگی را ندارند. از جنین به دنیا نیامده گرفته تا کودکی که سیستم ایمنی‌اش کامل نشده و سالمندی که به خاطر کهولت سن به انواع آلودگی بسیار حساس است. آلودگی هوا به راحتی باعث مرگ پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های عزیز ما می‌شود و از طرفی دیگر آینده فرزندانمان را بیماری‌هایی تنفسی، و مشکلاتی مثل کند ذهنی خراب می‌کند. حتی سه برابر احتمال زایمان زودرس را افزایش داده و جان نوزاد را به خطر می‌اندازد.
    حقیقتا بسیاری از ما چاره‌ای نداریم و مجبوریم در شهرهای آلوده‌ای مثل تهران، اهواز، اصفهان، مشهد و … زندگی کنیم. گذراندن بیشترین وقت در داخل خانه هم باعث شده فکر کنیم تا حد زیادی در مقابل آلودگی بیرون مصون هستیم. ولی تحقیقات به ما نشان می‌دهند که آلودگی داخل خانه به خاطر جریان نداشتن هوا و تولید دی‌اکسید کربن توسط ما بیشتر از محیط بیرون است. این یعنی حتی در خانه هم هوای آلوده در اطراف ما پرسه می‌زند.
    با توجه به این شرایط بهترین راه‌حل چیست؟ بهترین راه‌حل استفاده از تصفیه‌ هوا است. دستگاهی که به راحتی می‌تواند کل خانه ما را از شر انواع آلودگی، گردوغبار و انواع میکروب‌ها خلاص کند. در این بین شرکت ال‌جی توانسته با بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات مدل‌هایی را به بازار ایران بفرستد که تمام نیاز خانواده‌های ایرانی را پوشش می‌دهند. مدل‌هایی به اسم آکوا و ایرباس با بالاترین میزان تمیزکنندگی و با پیشرفته‌ترین امکانات موجود.

    دستگاه Air Bus
    این دستگاه میان دیگر محصولات ال‌جی بیشترین محیط ممکن یعنی تا 90 مترمربع را به راحتی پوشش می‌دهد. در عین حال از فیلتراسیون بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد که خیال شما را از پخش نشدن هرگونه آلودگی در فضای منزل راحت می‌کند. فیلتراسیون چند مرحله‌ای پیشرفته دستگاه از مراحل مختلفی برای تمیز کردن محیط استفاده می‌کند. فیلتر اولیه کرک حیوانات خانگی، کپک‌ها و ذرات بزرگ گردوغبار را جذب می‌کند. 3 لایه محافظ ذرات بزرگ موجود در هوا را به شیوه‌ای کارآمد از بین می‌برد و از فیلترهای دیگر محافظت می‌کند. فیلتر دوم که یک فیلتر ضد حساسیت است میکروب‌های حساسیت‌زا، اجساد مایت‌ها و گرده‌ها را جذب می‌کند. این لایه مواد حساسیت‌زا را با استفاده از آنزیم پروتئینی K و از طریق شکستن ترکیب پروتئینی آنها جذب و آنها را از هم متلاشی می‌کند. سومین فیلتر بوزدا است که بوی غذا و دود را از بین می‌برد. این فیلتر از کربن، بایوآنزیم و پلاتینیوم پوشانده شده است و به سرعت بوهای شیمیایی و بوی خانه را از بین می‌برد؛ چیزهایی مثل فرمالدئید ناشی از نشانگان بیماری ساختمان. چهارمین فیلتر یا فیلتر هپا ویروس‌ها، باکتری‌ها، ذرات گردوغبار و کپک‌های قارچی و شن‌های زرد را جذب می‌کند. این فیلتر یک فیلتر قوی برای باکتری‌ها و ویروس‌های بزرگ‌تر از 3 میکرون است و 99٫97 درصد ویروس آنفولانزای نوع A را که به H1N1 موسوم است تنها ظرف 5 دقیقه از بین می‌برد.

    دستگاه Aqua
    از دیگر مدل‌های محبوب این برند تصفیه هوای ال‌جی Aqua است که علاوه بر تصفیه هوای قوی، با طراحی زیبای خود جلوه‌ای متفاوت به خانه شما می‌بخشد. راندمان این دستگاه 50 مترمربع است و با شش مرحله فیلتراسیون سالم بودن هوای خانه را تضمین می‌کند. فیلترهای این دستگاه مجهز به سیستم Semi-Permanent هستند که به شما اجازه می‌دهد فیلترها را به راحتی جدا کرده، بشویید و سر جای خود بگذارید و تا مدت 10 سال نیز در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. همچنین سیستم آبی Aqua-Cyclone نه تنها به حذف مواد شیمیایی و آلوده‌کننده هوا کمک می‌کند بلکه میزان رطوبت خانه را نیز در سطح مناسب نگه می‌دارد. این تصفیه‌کننده هوا می‌تواند تمامی ذرات معلق در فضا از جمله ذرات گردوغبار، ذرات آلرژی‌زا ، انواع ویروس‌ها و میکروب‌ها و همچنین بوی بد فضا را از بین برده و به جای آن ریه‌های شما را با هوای کاملا تمیز و بدون آلودگی پر کند. از آنجایی که ذرات گردوغبار با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیستند این دستگاه به شما کمک می‌کند تا سطح آلودگی محیط خانه خود را تشخیص دهید و از چراغ‌های رنگی روی دستگاه متوجه میزان ذرات معلق در هوا بشوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر